Gå til innhold

Gravid,deprimert og alene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare 19 år, har den mest fantastiske samboer, som jobber hele tiden. Eneste inntekt, så flott han jobbe. Men i gjenngjeld sitter jeg alene hjemme på en plass der de yngste er 60 år. Helt alene er jeg, gråter minst en gang for dag, samboer får ikke oppmerksomhet, eller sex. Ikke suss når han ber om det engang.(De få gangene han er hjemme før natten) Jeg avskyr han og plassen. Ikke med vilje,jeg elsker han og vil ikke miste han for noe i verden, men det risikerer jeg med og avvise han konstant. Dette har pågått i 4måneder, er nå i uke 22. Er dette pga graviditeten?Hvordan kan jeg fortsette livet på en positiv måte?Gleder meg til barnet kommer, så det er ikke noen av grunnene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke opplevd dette selv, men har hørt mange si at de avskyr mannen fullstendig under svangerskap(og derav altså ingen nussing eller sex heller). Dersom du elsker ham må dere bare si det til hverandre om og om igjen og prøve å gjøre det beste ut av det. Kanskje bare ligge fosiktig inntil ryggen hans om natten f.eks?

Dersom du er deprimert syns jeg du skal snakke med lege eller fastlege. Viktig å få sånt ut!

Kan dere ikke flytte? Dersom det bare er eldre mennesker der vil du bare føle deg enda mer ensom etter fødselen, og det er et h.... å flytte med små barn!

Lykke til :)

Skrevet

Det kan være hormonene som spiller deg et puss...Meen er stedet nytt for deg? Likte du det før du ble gravid? Er du derfra? Langt til andre steder? Jobber du? Kan du begynne med noe, hobby/intr? Kan du flytte?

Eller er det ikke stedet som er prob.?

Skrevet

Han har nå begynnt å avsky seg selv, og tror han ikke er bra nok lenger, å jeg har forklart at han e alt jeg vil ha, og han ikke må klandre seg selv. Å jeg vil gjerne kose litt om kvelden da vi har lagt oss, men enten vil han ha sex, som han ikke har fått på 4måneder snart, eller bare sove. Sist vi hadde sex begynnte jeg og gråte, ikke for at det var direkte vondt, men ufattelig ubehagelig!Håper bare han holder ut til barnet er kommet. Jeg kjenner ikke meg selv lenger, husker snart ikke den gamle meg.

VI har tre bygder her, og var blod heldige å finne et hus med mer en et soverom i, å dette er på hele tre bygder!Et eneste hus som er stort nok.

Har hver sin fam i nabobygdene, så vi må velge hver gang hvem som skal få besøk. Vi vil jo selvsagt til hver vårt, men bare han som har lappen. Dvs Jeg sitter alene her uten noe, kommer meg ingen plass. Vil gjerne flytte, men har ingen valgmuligheter.

Har hobby, men blir så sliten av malings lukt og dv andre sterke lukter, som også er skadelige.

Skrevet

Jeg syns dere skal gå sammen til helsestasjonen eller lege slik at han kan bli forklart at dette ikke er unormalt og at det har ingenting med han å gjøre!

Må dere ha 3 soverom? Må dere bo der dere bor?

Jeg syns at dere må gjøre minimum en av to: dere må ta opp lån eller ønske dere i gave penger til lappen til deg, og/eller flytte!! Det blir bare værre når barnet kommer for da blir det i hvert fall vanskelig å komme seg noen vei!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...