Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Utrolig hva som gjør et mammahjerte glad*lol*. Esther skal være Lucia i barnehaven imorgen,både hun og jeg gleder oss til det:)).Ny kjole fra HM er innkjøpt(noe for stor,men pytt pytt:D) og nytt rødt silkebånd til å ha rundt livet(så kjolen ikke subber for mye,he he). Hun skal bli så fin så). Har 2 store gutter fra før,så å ha en liten Lucia er morsomt for a` mor,he he:). Kos dere imorgen,alle sammen! Mvh
Tommage♀♂ Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Åååå, det blir stas! Kos dere i morgen da, og ikke glem fotoapparatet;)
Jenny-penny Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 så stas! Jenny gleder seg fælt til i morgen:o) Ha en flott dag!
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Lykke til i morgen:) Selv gruer jeg meg til å forlate huset så forferdelig tidlig.
Mamma Mirabell Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 det er morro med slike ting. Jeg hadde heller tatt sånn glitterbånd rundt livet men ingen er like.. hun blir sikkert kjempe søt :)
Mille** Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 Så koselig! Jenta mi var Lucia når hun gikk siste året i barnehagen, hun var bare såååå stolt! Morro! I morgen kommer det lucia tog til jobben min, gleder meg. )
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. desember 2007 Enig i at glitterbånd er kjempefint det også,men hun var mektig stolt over rødt silkebånd kantet med "gull".Og søt?!,det lover jeg at hun er *sukk* . Mvh
mayaya Skrevet 12. desember 2007 #8 Skrevet 12. desember 2007 Så herlig Dessuten er det rødt bånd som er det opprinnelige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå