Gå til innhold

Barnslig stolt jeg nå;))


Grip noen i å gjøre noe godt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrolig hva som gjør et mammahjerte glad*lol*.

 

Esther skal være Lucia i barnehaven imorgen,både hun og jeg gleder oss til det:)).Ny kjole fra HM er innkjøpt(noe for stor,men pytt pytt:D) og nytt rødt silkebånd til å ha rundt livet(så kjolen ikke subber for mye,he he).

Hun skal bli så fin så:)).

Har 2 store gutter fra før,så å ha en liten Lucia er morsomt for a` mor,he he:).

Kos dere imorgen,alle sammen!

 

Mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå, det blir stas! Kos dere i morgen da, og ikke glem fotoapparatet;)

Skrevet

så stas! Jenny gleder seg fælt til i morgen:o) Ha en flott dag!

Skrevet

Lykke til i morgen:) Selv gruer jeg meg til å forlate huset så forferdelig tidlig.

Skrevet

det er morro med slike ting.

 

Jeg hadde heller tatt sånn glitterbånd rundt livet men ingen er like.. hun blir sikkert kjempe søt :) :)

Skrevet

Så koselig! Jenta mi var Lucia når hun gikk siste året i barnehagen, hun var bare såååå stolt! Morro! I morgen kommer det lucia tog til jobben min, gleder meg. :o)

Skrevet

Enig i at glitterbånd er kjempefint det også;),men hun var mektig stolt over rødt silkebånd kantet med "gull".Og søt?!,det lover jeg at hun er *sukk* ;).

 

Mvh

Skrevet

Så herlig :)

 

Dessuten er det rødt bånd som er det opprinnelige :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...