lykkeligste Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Er andregangsfødende, og fikk beskjed om at hodet var godt festet og langt nede i bekkenet. legen ville ikke anta noe tid, men jeg har hørt at da tar det gjerne få uker før noe skjer.Noen som har erfaring?? 36 uker på vei, og fødte to uker før forrige gang..
En til! Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Jeg fikk akkurat samme beskjed for tre uker siden... Hodet var godt festet og satt veldig langt nede i bekkenet. Har nå bare åtte dager igjen til termin... Håper fortsatt at han kommer før termin, men det er jo ikke mange dagene igjen. :-)
ehtaner84 Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 håper for guds skyld det ikke tar uker etter at hodet har festet seg. fikk beskjed i dag at magen har sunket EN DEL og hodet er festet. har 1 uke til termin. nå MÅ hun komme snart!!
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Jeg starter min 38. uke i dag og fikk vite at hodet er festet os meg også og godt nede i bekkenet! Er annengangs så ho synes det var bra at hodet var festet alt! Har ikke så mye å si siden jeg skal ha ks om ca 9 dager!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Fikk beskjed om at hodet var festet i uke 36. Om 1 time så er jeg på overtid:(. Beklager visst jeg tok fra dere forhåpningene nå.
neila & desembernurket Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 Hodet har vært festet her siden uke 32, er en uke på overtid om et kvarter... Hos førstegangsfødende fester gjerne hodet seg tidligere (jeg er førstegangs), men betyr altså ikke nødvendigvis at barnet kommer før termin...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå