babyprincess Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 må det våre tomt oppi den? dvs dyne, ull osv...må det pakkes i koffert? Under vognen, tomt der og?stellevesken, kan den henge på? humhum.... pakkes den ned i papp el plast? sender de den med bag i, el tar de den fra hverandre?
BettyBoob Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 lurt å tømme den ja du får en sånn stor plastpose til å trekke rundt den, det fikk iallfall jeg jeg hadde sportsvogn og ikke bag jeg da.. stelleveske må av, alt av hvis ikke du er hypp på å miste noe da...
mayaya Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Du bare klapper den sammen som vanlig og putter den i plastpose på flyplassen. Jeg har opplevd et eneste flyselskap i Norge (litt usikker, men tror det var klm på værnes) som ikke hadde poser, men da fikk jeg kjøpt av Norwegian for 20 kr. Jeg har sendt med vognpose oppi og full bleiepakke under, det gikk fint :-p
Fikk maibaby06 Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 du får en pose til å pakke den i. Trenger ikke tas fra hverandre hvis du bare får den slått sammen som den er:-) Skal du til utlandet er det lurt å ta vare på posen til du skal hjem, ikke alltid man får tak i sånne ute. Mener å ha hørt at kun vognen kan pakkes i posen, det du legger oppi blir ev på egen risiko. Det vil si hvis noe av ekstrautstyret skades eller blir borte blir det ikke erstattet. Mulig det er bare et rykte;-) men hør ev når du leverer inn vogna.
babyprincess Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2007 super takk for svar jenter, det var ikke så komplisert som jeg trodde, hehe...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 Ta av hjulene! de kan fort bli slått skeive!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå