Gå til innhold

Mamalari...!=)


Mamma til nr2 i januar=)

Anbefalte innlegg

Kan du spå meg?:)

 

 

Jeg lurer på om du ser om jeg får flere barn?evt når?kjønn?

 

 

jeg 010785

sambo 110480

 

 

Har ei jente fra før:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får opp to barn til på deg, skulle til å spørre om du hadde et ifra før, fordi jeg fikk opp tre til sammen. Men det lønner seg å lese hele innlegget:p Der står det jo at du har ei datter. To jenter og en gutt får jeg opp. Kan det stemme med hvor mange du ønsker deg?

 

Prøver dere nå? Føler at jenten din er ganske liten enda, rundt et halv år.. Stemmer det? Hvis dere prøver nå føler jeg at en graviditet ikke er langt unna, nesten så jeg føler at du er gravid nå.

Tror at det er jenta som blir neste, så at gutten kommer til slutt. Men er litt usikker på den rekkefølgen. Føler at du vil bli gravid med den 3 i 2011

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heij igjenn=)

 

Det stemmer nok at jeg har en liten jente...hun blir 7mnd på Lørdagen:)

Vi prøver ikke direkte på å få en til,men bruker ingen prevansjon for øyeblikket...Sa alt kan være mulig...Og det stemmer nok at jeg ønsker meg 3 barn...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror du at du kan være graivd da? grunnen til jeg følte meg slik kan være fordi det ikke er så lagt unna. er faktisk litt usikker på om du er gravid nå. til og med pendelen min gir meg ikke noe klart svar på om du er det nå. merklig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...