Gå til innhold

Flere som er så "gale" at de prøver på nr. 4? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morsomt å se om det er flere av oss ¨her inne. Jeg er selv 31 år og har to jenter på 6 og 8 år + en gutt som snart er 4. Mistet nr 4 i feb/mars og har ikke lyktes å bli gravid etter det. Mister litt håpet snart, men prøver iherdig hver måned.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! Jeg er 30 år og prøver på nummer 4. Begynte prøvingen denne mnd. Har to jenter på 8 og 10 år og en liten gutt på snart 2.

Gleder meg til spiren sitter!

Skrevet

Godt å se at vi er flere her inne!!

Håper du ikke blir her så lenge!!

Skrevet

Ja, jeg også!

Har tre store barn, og nå ønsker vi oss en liten attpåklatt.

Mistet i MA i våres, 12 uker på vei. Har ikke lykktes å bli gravid etter det, ikm 16. des.

Morsomt at det er flere som er så "gale" at de ønsker nr 4.

Lykke til, begge to!

Klem

Skrevet

jada, prøver på nr 4 her også! har barn på 11, 8 og 2, samt 2 bonusbarn. Så her er den en stor barneflokk allerede :) Veldig koselig med alle disse barna.

Lykke til damer!

Skrevet

Så flott! Har tre barn på 13, 8 og 5 år og nå ønsker vi oss en atpåklatt. Rart med det, men når vi først har begynt å ønske oss nr 4, så ønsker vi oss h*n voldsomt. Kommer rett fra luciafering i barnehagen hvor minstejenta på fem gikk Lucia, og jeg begynte å gråte straks de nydelig små kom gående med glitter i håret og tente lys. Tårene bare rant og jeg klarte ikke stoppe. Jeg kunne lagt meg rett ned og begynt å storhulke. Helt sprøtt. Kan det være hormoner? Venter IKM 20. desember...

Skrevet

Vært i barnehagen på Lucia feiring jeg også:-) Kjempe koselig. Minsten gikk med store øyne, hehe!

Har også IKM 20. desember. Kjempe utålmodig selv om det er første mnd. vi prøver. Skulle helst hatt en positiv test i går:-)

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Vi prøver på nr 3,men tror jeg vil ha 4;)

Barna mine er 15 og 10år.Så blir en liten attpåklatt,hvis jeg får være så heldig da...

Skrevet

Jeg tok en svak, men tydelig positiv test i dag. Krysser fingrene for at den er sterkere i morgen eller lørdag.

Mistet med en gang i oktober, så jeg tar ingenting for gitt.

Skrevet

Jeg krysser alt for at du er gravid igjen, snart4 barn? !!og at spiren klorer seg skikkelig fast. Følger jo litt ekstra med på deg siden vi opplevde det samme på den ordinære ultralyden..Når er IKM?

Skrevet

Har ikm på søndag (30 dagers syklus). Er litt spennende dette, ja.

Skrevet

Jepp Jepp!

Mine er 9, 6 1/2 og 2 1/2 år.

Ønsker meg både nr 4, 5 og 6 eg ;) (men spørrs om eg får med meg gubben på det hehe)

Skrevet

Eg er gravid med nr 3...men ønsker ein til etter det..men skal vente litt da...har ei jente som blir 3 i februar og ein gutt som blir 1 i april..så her er dei tette...vente ein 3-4 år no trur eg...:)

Håper de får postive tester allesammen:):):)

Skrevet

Om dere er "gale" som prøver å få nr. 4, så lurer jeg på hva dere syns om meg.

Jeg prøver å få nr. 5. Tok en test i ettermiddag, som viste en svak,svak strek, men etter 2 timer var streken borte. Skulle ønske jeg kastet testen med det same.

Mannen var på apoteket i sted, så i morgen tidlig tar vi en digital test:)

Mine unger er 2-4-6 og 10 år 1jente og 3 gutter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...