Gå til innhold

På legevakta i dag igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne gangen var det min tur.. Jeg har hatt så vondt i halsen i det siste, og mistet stemmen min for ett par dager siden.

Men i morges så fikk jeg rett og slett ikke puste, hverken ut eller inn.. Så jeg måtte en kjapp tur på legevakten. Fikk adrenalin sprøyte og kortinson sprøyte, samt litt forskjellige astmamedisiner for å se om det hjalp. Etter en stund så kom pusten tilbake og jeg kunne roe meg litt ned. Vi vet enda ikke hva som forårsaket det, for det var ingenting i veien med lungene mine, og betennelsen i strupehodet påvirker bare stemmen min, ikke helsen ellers..

Nå må jeg bare le av det hele.. Det er mye man skal oppleve..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres veldig skummelt ut! Godt at du fikk reist inn til legevakten så du fikk puste ordentlig igjen! Dere har jammen vært på legevakten mye, du begynner vel snart å bli kjent med dem og får snike litt...?

God bedring!

Skrevet

Huff ja det hørtes ikke noe hyggelig ut. Håper du blir bedre snart og at det går over. Lurer på om de har klippekort?? Du må jo snart få VIP plass, he he-. Nå må det jo roe seg litt for dere snart. Stor klem fra oss.

Skrevet

God bedring fra oss også!

Håper du slipper flere turer på legevakten på en stund nå :-)

Skrevet

Ja nå har vi nok VIP pass på legevakten... Det artige er at vi bare kommer rett inn hver gang. Jeg drar jo ikke dit for småting, så de har skjønt at når jeg kommer er det alvor.

Men vi er faktisk friske (så frisk man kan bli) og raske.. Det gikk fort over når jeg fikk sprøytene i går.

Skrevet

Å gud det må ha vært en ekkel opplevelse. Kjempefint at du ble bra igjen så fort :-)

Skrevet

Ojda, ja du er vel lommekjent på legevakten snart du. Bra de fikk fikset det, å ikke kunne puste må jo være helt forferdelig! Håper du slipper å oppleve det igjen.

Skrevet

Uff da, ikke noe gøy når man får problemer med å puste nei! Helt forferdelig følelse.

Godt at medisinene hjalp, håper dere slipper flere turer til legevakten på en stund :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...