lengter daler ned i skjul... Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 hva gjør man? bare fortsetter å gå inn og ut hele tiden? selv om det fortsetter i timer? kan jo ikke akkurat la han ligge å skrike, er 5 mnd om 1 uke. roer seg ikke før han får smokken heller.... er vel ikke annet å gjøre da, enn å inhente krefter man ikke har og fortsette!?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 12. desember 2007 mellom hver 5-15 min skulle det stå, hehe!
Snupi27 Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 hei =p her er jeg igjen gitt.. hehe.. jeg bare tenkte litt på kevin.. kanskje hvis du lar han gråte i 5 min alene på rommet, går inn til han i 2 min, tar han opp uten å snakke med han å bare vugge litt på han for så å legge han ned i nye 5 min og fortsette sånn.. KANSKJE det funker...? det funker på emilie hvertfall.. men hun er jo ikke så ille da.. stakkars deg..
lengter daler ned i skjul... Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2007 hei du ) ja har tenkt på det, men trenger liksom ikke å ta han opp siden har har øynene igjen og ikke er heeelt våken, tror jeg da. eller jeg tror ihvertfall han våknr enda mere hvis jeg tar han opp. han roer seg jo fort med smokken igjen da... problemet er at det ikke varer så lenge, hehe!
Snupi27 Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 nei da er det kanskje ikke noe vits i å ta han opp.. men kanskje sitte litt mindre inne på rommet sammen med han...? er så vanskelig det der syns jeg.. det går nok bedre etterhvert.. får vi håpe.. gleder meg til i morgen hvertfall!! får gå å dusje og legge meg jeg.. hehe.. vi snakkes! =)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2007 ja jeg gikk ut med en gang nå, og nå har han sovet en stund faktisk ) blir koselig imorgen! klem!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå