Gå til innhold

Noen flere som vurderer å droppe lucia feiringen i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er jo så tidlig. KL.7.30. Vi har jo ikke stått opp gang til den tiden. Og er redd guttungen bare blir trøtt og sliten utover dagen hvis han er oppe så tidlig. Er heller ikke i form selv. Men får litt dårlig samvittighet da. Han synes sikkert det er moro å være med. Han er foresten 3 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ikke på feiring, pga at bhggutten har ikke dag i mårra, også er minsta syk.

Skrevet

Datteren min har nettopp fylt 4 år og hun gleder seg kjempemasse. Snakker hver dag om at hun skal gå med Luciadrakt og har lært seg Luciasangen.

Vi skal være der åtte og pleier vanligvis ikke levere henne før halv ti, men har ikke hjerte til å la være når jeg ser hvor mye hun gleder seg.

Skrevet

heldig vi da som skal feire den i kirken klokken 11. :D

Skrevet

Nei,det vurderer jeg ikke droppe en gang.

Ja,det er tidlig og ja,vi er trette.Men det er 1 gang i året og vi setter på vekkeklokke;)).

Vi bare kler på og spiser frokost i barnehaven.

Når han er så gammel som 3 år syns jeg dere burde gå på denne feiringen.Det er som du sier at han syns sikkert det er morsomt å få være med,spesielt om han skal være i barnehaven senere på dagen....Litt kjipt å holde ham "utenfor" når man ikke må liksom.

Ha en koselig Luciafeiring,det går sikkert bra og komme seg opp til feiringen starter;)).

Mvh

Skrevet

I vår barnehage er det ikke før 14.30, så det har vi tenkt å få med oss. Men nå er det ikke sikkert han er frisk nok, så vi får se i morgen...

Skrevet

Så klart skal guttungen få lov å være med på luciafeiring, er jo kjempestas for ungene denne dagen, selvom 7.30 er litt tidlig her i huset (som er fylt av b-mennesker) og vi vanligvis er i barnehagen i 9.30-10.00 tida. Er bare å dra seg sjøl i øra og helle innpå kaffe og komme seg opp av senga :-)

Skrevet

Ja dere har vel klart å overbevise meg da. Uff synes synd på han som skal opp kl.6.30.Men får heller hente han litt tidlig i morgen ettermiddag så kanskje han får sove litt da. Får finne fram alt i kveld iallefall.

Skrevet

Skikkelig dårlig av dere syntes nå jeg, Selvfølgelig skal vi det...

Skrevet

hva skal du gjøre når han skal på skolen og MÅ opp så tidlig da ? hehe :-P

Skrevet

ja skal det..klokka 0745..mini har stått opp tidlig hele denne uken fordi jeg har fulgt ham til bhg før jobben..kjøpte lucia drakt til ham i stad =)

Skrevet

I vår bhg er det bare 5-åringene som går i tog, vi andre ser på og spiser lussekatter som barna har bakt i går og i dag. Så det hadde ikke vært krise om vi hadde latt være, men vi skal dra, det er ikke før 0830 så da må vi bare dra oss opp av senga :)

Skrevet

Har ikke enset meg en gang å droppe det, selv om jeg er alene med begge ungene, minste er 7,5 mnd, det er minus 17 grader ute, det starter kl 7.30 og skal VÆRE UTE!!!!!

Brrrrrr.... ser ikke akkurat fram til det, men eldstejenta på 4 år gleder seg så innmari.. Har sunget Lucia sangen i heeele dag.

Gruer meg mest til å dra med lillesnuppa ut i 17- da. Men må man, så må man. Og det er snakk om EN dag i året.

Skrevet

hos oss skal de 1630. jeg dropper det uansett.... de minste skulle ikke gå. Dessuten er tassen syk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...