litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Kommer ikke inn på postkassen min, så jeg aner ikke hvem du er og hva du vil. Skal mase litt på de som driver siden, men de er ikke akkurat kjent for å være raske. Så gi beskjed hva det gjelder, enten her eller på mail: [email protected]
Honningmelon Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Det var meg det :-) Du skrev du hadde noen klær i 80? Stemmer det? Til salgs altså :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Jeg kommer heller ikke inn på postkassen min...? Mystisk..
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2007 Kom meg inn allikevel. Har svart deg =)
Honningmelon Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Så det nå. Har svart deg igjen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå