Brillemamma Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Han får yoghurt etter han har spist skive til lunch hver dag Han elsker det!
Snorkfrøkna Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Veslejenta mi på 22 måneder får (naturell) youghurt hver dag, mellommåltiden rundt kl 14.00 i barnehagen. Elsker det! Naturell youghurt har hun fått omtrent daglig siden hun var 15 måneder.
sarp m/ Niklas og Marius. Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Her får de litt hver dag. Bruker Biola med sviske.
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Hver dag, fordi hun ikke spiser brødmat :/ Vi øver og øver da, hun er streng hun her..
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Får en eller to små yoghurt hver dag.
lifa og Eline Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 Har vel fått 3-4 ganger siden hun var 10 mnd. er 22 nå. Spiser vedlig sjelden yohurt selv og synes det er for lite næringstoffer til at jeg vil la mitt barn få det ofte.
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 13. desember 2007 #8 Skrevet 13. desember 2007 Snupp får med en yoghurt i bhg hver dag. Hun får av og til i helgen og, men det er sjelden. Så det blir ca 5 dager per uke.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #9 Skrevet 14. desember 2007 Næringsstoffer? Det er jo kalsium, og bra for magen! Fin variasjon også! Snupp-mamma
lifa og Eline Skrevet 14. desember 2007 #10 Skrevet 14. desember 2007 Til anonym snupp mamma ja, personlig mener jeg at det ikke er nok næringstoffer til at mitt barn trenger å få det. kalsium får hun fra melk, for jeg er så heldig at mitt barn liker melk og får det hun skal ha av kalsium gjenni\om melken hun får. Det er mulig det er bar for magen, men det er noe jeg ikke kjenner så mye til så derfor velger vi å gi melk som kasiumkilde + ost til vår lille venn. hadde jeg selv vært meget større spiser av yoghurt hadde sannsynligvis også mitt barn fått det.
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 14. desember 2007 #11 Skrevet 14. desember 2007 stort sett hver dag:) han elsker yoghurt:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå