Håpefull,j04,2SA,negIVF&ICSI Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Erfaringer noen? Vurderer å kjøpe en 2007 mod 1,8l....
Piken på landet Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Har kun prøvekjørt en da vi selv vurderte, vi prøvde diesel da. Fin bil, helt grei å kjøre. Tror folk som har mazda er rimelig fornøyde.
inakvad Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Vi har det, men jeg tror det er en 2006 modell-er faktidk ikke helt sikker, jeg... Men vi er i alle fall veldig fornøyde med den! God plass både inne i bilen og i bagasjen. Vi venter nummer to, og jeg tror det skal bli god plass likevel =)
eggstokk Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Heisann, har ikke erfaring med denne bilen.....enda. Vi planlegger å kjøpe den nye utgaven i april neste år, og har derfor lest endel om den. Den kommer veldig godt ut på tester, og blir sammenlignet med Opel Vectra, Toyota Avensis og WW Passat. Det jeg hører rundt omkring er at Mazda generellt er en veldig god bil, som har lite reklamasjon, og utrolig lite reperasjoner. Den kommer også veldig godt ut i trygghetstester. Etter å ha sammenlignet med endel andre stv. så har vi iallefall landet på denne. Tror dere kommer til å bli veldig fornøyde......Lykke til med kjøpet. :-)
Håpefull,j04,2SA,negIVF&ICSI Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2007 Nå ble jeg glad nå:-) Høres ihvertfall ikke ut som at jeg kjøper "katta i sekken" ved å velge denne bilen!
petiteM's Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Kjøpte en 2005 modell, 1.8 l bensin da vesla var på vei for 2 år siden. Er overraskende fornøyd:-) Godt med plass, grei motor, og god å kjøre. Vil definitivt anbefale den som familiebil i mellomklasse - altså mye for pengene!!
Håpefull,j04,2SA,negIVF&ICSI Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. desember 2007 Nå har det blitt zoom zoom på mor! Mørk grå med "masse" krom :-) Får den på mandag:-)
Piken på landet Skrevet 15. desember 2007 #8 Skrevet 15. desember 2007 Hørtes kjempefin ut! Gratulerer med ny bil :-)
Håpefull,j04,2SA,negIVF&ICSI Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. desember 2007 takker og neier ;-)
Blå-Rosa+spire! Skrevet 15. desember 2007 #10 Skrevet 15. desember 2007 Hei. vi kjøpte mazda 5 vi da i vår. Jeg jobber på bensinstasjon, og en kar fra verkstedet sa at mazda 5 var grei, men ett kurs han hadde vært på hadde de sagt at mazda 3 og 6 var plaget med rust....... Men han visste ikke om de hadde klart å retta opp feilen på de helt nye bilene da... Men du får spørre om det så gir de deg sikkert ett svar.. Men mazda er ihvertfall knallbiler ellers...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå