Gå til innhold

Mazda 6 stv.

Håpefull,j04,2SA,negIVF&ICSI

Anbefalte innlegg

Skrevet

Erfaringer noen?

Vurderer å kjøpe en 2007 mod 1,8l....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kun prøvekjørt en da vi selv vurderte, vi prøvde diesel da. Fin bil, helt grei å kjøre. Tror folk som har mazda er rimelig fornøyde.

Skrevet

Vi har det, men jeg tror det er en 2006 modell-er faktidk ikke helt sikker, jeg... Men vi er i alle fall veldig fornøyde med den! God plass både inne i bilen og i bagasjen. Vi venter nummer to, og jeg tror det skal bli god plass likevel =)

Skrevet

Heisann, har ikke erfaring med denne bilen.....enda. Vi planlegger å kjøpe den nye utgaven i april neste år, og har derfor lest endel om den. Den kommer veldig godt ut på tester, og blir sammenlignet med Opel Vectra, Toyota Avensis og WW Passat. Det jeg hører rundt omkring er at Mazda generellt er en veldig god bil, som har lite reklamasjon, og utrolig lite reperasjoner. Den kommer også veldig godt ut i trygghetstester.

Etter å ha sammenlignet med endel andre stv. så har vi iallefall landet på denne.

Tror dere kommer til å bli veldig fornøyde......Lykke til med kjøpet. :-)

Skrevet

Nå ble jeg glad nå:-)

Høres ihvertfall ikke ut som at jeg kjøper "katta i sekken" ved å velge denne bilen!

Skrevet

Kjøpte en 2005 modell, 1.8 l bensin da vesla var på vei for 2 år siden. Er overraskende fornøyd:-) Godt med plass, grei motor, og god å kjøre. Vil definitivt anbefale den som familiebil i mellomklasse - altså mye for pengene!!

Skrevet

Nå har det blitt zoom zoom på mor!

Mørk grå med "masse" krom :-)

Får den på mandag:-)

Skrevet

Hørtes kjempefin ut! Gratulerer med ny bil :-)

Skrevet

takker og neier ;-)

Skrevet

Hei.

vi kjøpte mazda 5 vi da i vår. Jeg jobber på bensinstasjon, og en kar fra verkstedet sa at mazda 5 var grei, men ett kurs han hadde vært på hadde de sagt at mazda 3 og 6 var plaget med rust.......

Men han visste ikke om de hadde klart å retta opp feilen på de helt nye bilene da...

Men du får spørre om det så gir de deg sikkert ett svar..

Men mazda er ihvertfall knallbiler ellers...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...