Teltpluggen Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Er det noe som heter det? Hadde en.. uh.. Omgang i høyet igår i håp om å sette i gang ting, og hadde etterpå noen korte økter med menslignende smerter, meeen det ga seg.. Kan det være modning da, eller innbiller jeg meg saker og ting?
Bleieskiftarbeider:D Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Er nok modningsrier du kjente ja. ble magen liksom hard mellom hvert tak? Har hatt masse av dette, spesielt etter sex, jordmor sa at det var helt normalt, men kan bli slitsomt i lengden visst det ikke går over i ordentlig rier. Lykke til:D
Teltpluggen Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2007 Sa ikke noe om hvor lenge Det var vanlig å ha slike før det virkelig satte i gang? *Er ikke utålmodig i det HELE tatt..*
Niem og Patrick Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Eg har hatt da si søndag, inkl blod å slimpropp å heile pakken, men eg e her endå
Teltpluggen Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2007 Bleh.. Var redd for noe sånt ja;)
Niem og Patrick Skrevet 14. desember 2007 #6 Skrevet 14. desember 2007 No blir da kappløp mot fødeståvå Marthe!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå