Amazone Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Og er det disse som er billigst på markedet?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Jeg bruker maxibleiene 11-18 kg og de koster 37,90 (50 bleier i pakken). De nyfødtbleiene er billigere da. Absolutt de billigste bleiene jeg har kommet over. Og de er helt ok også. Synes de lukter litt dersom de er på for lenge, så bruker andre bleier på nettene vi da.
Gjest Nydelige christina Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Tror de er billiigst ja...de er iallefall MYE bedre enn first price,euroshopper og alt det drittet...:-( Jeg bruker også maxi 11-18kg, og er veldig fornøyd..sparer mye penger:-)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Jeg har hatt litt med de og gjøre og syns de var helt forferdelige. De holdt ikke på væske og satt slapsete.. Kjøp heller de svære pampers-pakkene.. sparer nesten like mye på det!
tuppen og lillemor Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 JEG HAR 3 BARN, DE KAN TRYGT ANNBEFALES, HAR IIKKE HATT SÅ GODE BLEIER FØR, NÅR JEG TAR PÅ DATTEREN MIN NOE ANNET, KJENT DYRT MERKE, ER HUN FORT VÅT GJENNOM, SÅ ER DE SÅ RIMELIGE, DE MÅ BARE TESTES UT... DU KOMMER IKKE TIL Å ANGRE.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå