Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Ja, slik må jeg nesten si at jeg føler det. Min mann gir meg aldri positiv feedback,sier han elsker meg eller at jeg er vakker. Før jeg traff min mann fikk jeg ofte høre det av andre menn, men nå har jeg levd i et ekteskap i 5 år uten å høre det en gang . han mener det er barnslig og unødvendig. Er det vandelig formening blandt dere menn eller er dere flinke til å si til deres kjære at dere elsker dem, er glad i dem eller fine komentarer om utseende? Kysser dere hverandre hver dag?
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #2 Skrevet 19. desember 2007 Hei, jeg e rikke mann men kan bare svare for min opplevelse m min mann. Han er veldig fysisk og "må" hele tiden ta på meg, gi meg kjærtegn og grafse på meg når han går forbi, gjør det veldig lekent og koselig da. Vi sier daglig at vi elsker hverandre,kysser, og han sier han er heldig som har meg som dame og at han har det så godt med meg, at jeg er vakker og deilig osv. Vi har vært sammen i 7 år. Tror dette har å gjøre med personlighetstyper, noen menn har bare problemer med å snakke kjærlig og intimt m partneren sin. Selv om min manne r kjempeflink, så kunne jeg likevel ønsket meg enda MER verbal oppmerksomhet, vi jenter er jo veldig på dette m ord. Men samboeren min sier han viser det best ved å være fysisk, tar rundt meg osv. Kanskje din mann føler det holder at han er fysisk med deg, noen har jo ikke fått med seg den typen kommunikasjon fra oppveksten sin. Du må snakke med ham, fortell ham HVOR viktig dette er for deg, og atdet kommer til å få alvorlige konsekvenser for forholdet mellom dere om han ikke PRØVER å gi deg dette når det er viktig for deg... Lykke til, tristå høre at han ikke forteller deg hvor fin du er
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #3 Skrevet 20. desember 2007 jeg har også en mann som sier han er gla i meg,og at jeg er deilig,må ta på meg osvosv...han er vant med dette hjemmefra der det er mye skryt,og han er over 30 år og kan fortsatt ta irundt sin mor og si han er gla i henne.Jeg er ikke vant med klemming og sånt hjemmefra,så det tok en stund før jeg gjorde sånt helt uten videre til samboer....men har en venninne som har en mann som ikke er sånn,han snakker heller aldri om følelser og tanker.Hun har snakket med han om det,at hun syntes det har vært trivelig om han kunne sagt at hun er fin,at han savner hennne når han er borte etc,men det faller ikke naturlig for han.Han har foreldre av "gamle" sorten,har aldri hørt noe om dette hjemmefra osv.Tror det spiller mye inn også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå