Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Vet at fosteret er lite,men er dette målet veldig lite? noen som har peil?
Pockahontas Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Tja, det bør du vel egentlig spørre legen din om. Men utifra mitt SF mål i uke 27, ligger du like mye under som jeg ligger over.Så veldig unormalt er det vel ikke :-)
Anettemor82 Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Jeg hadde 29 i uke 32 og 30 i uke 35 så jeg har blitt sendt til UL imorgen for å se at alt er ok. Håper virkelig det for jeg er bekymret. Alt annet virker jo bra så jeg regner med at det bare har med at babyen ikke er så stor.
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Jeg var på kontroll i dag, 31+2 uker på vei. Sf målet var på 30 cm. Jeg ligger litt over gjennomsnittet, men innenfor normalen da.
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 Jeg hadde omtrent 28 i uke 34, hadde vokst minimalt siden uke 28. Ble sendt for en sjekk, og alt var bra! Vesla er normalt stor (ca 3500 ved fødsel), hun ligger bare langt ned i bekkenet og jeg bærer henne langt inn. Pluss at jeg er ganske lang (173cm) som hadde mye å si, sa JM min - mye plass. Var veldig godt å få det sjekket, da jeg ble bekymret selv. Hvis du tenker mye på dette, så ring JM/føden og forklar situasjonen! Krev en sjekk, for din egen del:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå