♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Vurderer å kjøpe meg pulsklokke,for da å trene mer "riktig" . Trener på treningssenter,på tredemølle og sykkel (+ apparater) Men den pulsgreia på tredemølla og sykkelen er jo heeelt på jordet.. Hvilken sort har dere,og hva kostet den?
tinolino Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Jeg trener så og si alltid med pulsklokke - og anbefaler det på det sterkeste !!! En veldig vanlig "feil " er å trene altfor hardt. Jeg opplever å få bedre effekt når jeg trener med klokke - og at det er mere motiverende !! Jeg vil anbefale deg å kjøpe en av de helt enkle. Jo mere knapper jo vanskeligere er det å forstå.. Du kan heller kjøpe en mer avansert etterhvert dersom du synes dette er ok Få personalet på treningsenteret ditt til å fortelle deg om pulssoner etc.. Lykke til !!
tre små... Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 ja det gjør jeg.. er glad i å jogge og da har jeg pulsklokke med gps så jeg kan se hvor jeg har løpt, hvor fort osv... itillegg til puls.. veldig motiverende når man ser fremgang:) min heter garmin forerunner 305.. koster ganske mye her i norge men jeg kjøpte den fra usa.. men da er det engelsk språk, men det er jo ikke noe problem. veldig fornøyd. betalte 1700 ca.. her koster den minst dobbelt.. sikkert mange som er bra og ikke så dyre om man ikke trenger gps da.. er jo det som gjorde den dyr:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå