Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Skulle rette meg opp i sofaen og tisset meg jammen litt ut i dag. Har vært "merkelig" i hele dag. Begynte i natt med de vanlige do turene, men oppdaget et par ganger at jeg var veldig våt likevel rett etterpå tørkingen. Idag har jeg tisset ofte, kommer ofte noen dråper bare seg setter meg ned og uten at jeg "slipper opp" og tisser ( hvis noe skjønner hva jeg mener her......) kommer noen dråper helt av seg selv. Har måttet gå med bind i dag er 35+4. Sist graviditet havner jeg på føden faksisk på denne dag. Tror det er urin også, lukter litt tiss av det så det er vel ikke vannet. Har og uvanlig mye kynnere i dag. Noen flere som har det slik mot slutten?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Har også mye "tissetrang" nå, uten at det kommer så mye. Kjennes som jeg skal mye på do men så kommer det bare noen dråper.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Ta kontakt med føden og hør.....
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Ja jeg får kanskje gjøre det siden ting har forrandret seg fra i går til i dag......... Har jo vært do gjenger om natten til de grader hele tiden men dette med "lekking" er nytt.
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 Husk knipeøvelser!! Det er kjempeviktig for ikke å lekke urin både før og spesielt etter fødselen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå