marita*mamma*har fått jenta Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 lurte på om du merka noe når du tok den lakserolja jeg?
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Fikk ikke no umiddelbar virkning nei. Tok Lakserolje og så klyx 2 timer seinere. Klyxet gjorde jo sitt sånn umiddelbart da.. Eneste jeg merka var at den maten jeg spiste etter "behandlinga" gikk veldig raskt gjennom systemet og ut i andre enden, og det var nok lakserolja sin fortjeneste ;0) Fikk endel rier samme ettermiddagen, men det hadde jeg hatt de andre dagene også, så aner ikke om det hadde noen sammenheng med olja og klyxet.. Poenget med lakserolje (og klyx) er vel at det skal irritere tarmene såpass mye at det fører til muskelsammentrekninger i området rundt livmora, for å fremprovosere rier (at livmora også starter å trekke seg sammen).
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 13. desember 2007 #3 Skrevet 13. desember 2007 ...og du! Gratulerer med morradagen!!!!!!! Måtte dagen bli fin og innholdsrik, gjerne med en fødsel også ;0) Bursdagsklemmer fra
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2007 jo takk så mye for det:-) var ei nydelig lita tulle du hadde fått da.var inne og så på hjemmesida di. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå