Mammaen til 2007jenta Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Prøvde meg både kl 13 og kl 15 idag, siden jeg ikke har fått vært inne på dib og sjekket hva dere ble enige om men var jo ingen der:/når er neste?
Bergene Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Åh så kjipt! Nei vi kuttet det ut siden bare en sa hun kunne komme. Neste er på onsdag tenker jeg =).
Yo&La+spire Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Å, det var dumt! Håper du kan komme på onsdag da! Vi kommer iallefall da:)
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 håper vi også kan komme. vi har jo selvsagt blitt syke...IGJEN. denne gangen er det bihulebetennelse, og alle tre er dårlige. (begynner å bli litt lei nå merker jeg...)
Bergene Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Vi kommer ikke på onsdag, tar nok julepause fra treff nå, hihi, så kommer vi heller etter jul. Mannen har nemlig fri på onsdag så da skal vi kose oss sammen =).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå