Gå til innhold

Dritt lei alt hysteriet her inne..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hoster.. har jeg fått i meg mat jeg ikke skulle ha?

vondt i hue. svangerskaps forgiftning?

hva kan jeg spise??

Ååå nei vondt i magen , har jeg mistet?? buhuhuhuhu

Er så dritt lei !!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så synd på deg som er drittlei det.. Vanskelig å finne på noe annet å gjøre?

Skrevet

Tenk om vi er dritt lei sånne som deg her inne!

Skrevet

om du er så lei dette, foreslår jeg at du slutter å være her inne... jævlig enkelt og greit....

så chiao bitch.............

Skrevet

åååååååååå så sinte vi var her da:P hehe tragiske kvinnfolk

Skrevet

kan ikke fatte hva du gjør her hvis du er så lei, det er jo noe av poenget med hele forumet da at man skal kunne dele erfaringer og bekymringer.

Skrevet

Dritt-lei jeg og!!

Og selvfølgelig er det et poeng å være her inne fordet! Det er jo faktisk masse morro her inne og seriøse spørsmål og ting man har lyst til å ta opp og, men fytti katta så mye hysteri om mat og diskusjoner om mye tull det er her inne!!

Etterlyser sunn fornuft og å tenke seg to ganger om før man spør om noe...."det renner vann, har vannet mitt gått, tro....?" Herremin!

Skrevet

Oi da! Empati, hva er det liksom...

Utrolig at en som er gravid selv ikke har forståelse for at mange gravide er sårbare og emosjonelle, noen har kanskje en historie som tilsier at de blir engstelige også.

Men når det er sagt kan det ofte ta litt av sånn blandt gravide også... Får ikke alle utdelt brosjyre om kosthold osv av jordmor eller lege?

Skrevet

hva faen er det du tror du er??? skjønner ikke hva faen du gjør her inne vist du bare skal klage.. kan jo være de er usikker å trenger noen de kan snakke med... stikk ett annet sted å åpne kjeften din du til noen som gidder å høre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

anonym

Skrevet

hallo så sint folk e da...det e mang av samme spørsmålan som går igjen ...enig i det...mang som spør om det samme flere ganga om dagen kansje litt ille? vil itj skap dårli stemning men ...tenk to gang å sunn fornuft :D det sa jordmor te mæ...

Skrevet

ja men er det ikke bare å overse det da... er ikke verre... vist folk er nervøs så må de få spørre... det er jo bare får deg å overse det... ikke så vanskelig det:-( eg har faktisk mistet 2 ganger på rad og er masse spørsmål eg lurer på no i det tredje svangerskape men spør heller jordmor får her inne stresser folk å bryr seg med en gang....

LA FOLK SPØRRE OM DET DA VIL DA VEL.... OG VIST DET PLAGER DEG SÅ FINN NOE ANNET Å GJØRE DA VEL!!!!!!

Skrevet

Synes i grunn litt synd på deg som har skrevet dette innlegget.. uff, du kan ikke ha det så greit du. Ta konta kontakt med psykisk helse i din kommune. Eller foresten........ du har nok tett oppfølging ifra før. Mulig de må justere litt på medisineringa?!

Skrevet

Jeg er mest lei folk her inne som ikke greier å overse innlegg som irriterer dem! Istedenfor spyr de ut lavmål-innlegg som dette, og signerer "anonym".

Ikke alle som nileser alle forumene og får med seg hva som er sagt før. Noen er kjempebekymret for den minste ting, sånn ER det bare! Overse det eller svar vedkommende på en ordentlig måte!

Rett og slett usmakelig at voksne folk får seg til å skrive et nytt innlegg med denne headingen, og gjemmer seg med anonym.

Skrevet

Helt enig med deg Malia79! Skikkelig usmakelig.... Og trist.. Syns nå jeg da..

Skrevet

REIS OG RYK TIL ************************** DU... OPPFØRER DEG SOM EN SOM IKKE ER GRAVID IALLFALL.... ER DET SÅ J********** VANSKELIG Å BARE OVERSE DET DA.... LÆR DEG Å OVERSE TING SÅ BLIR NOK ALT BEDRE FÅR DEG SKAL DU SE!!!!!!!!

Skrevet

Ikke les alt du ser på som hysteri da vel! Enkelt og greit!

Skrevet

hmm..trur egentlig det blir "hysteri" ganske lett fordi når du har vært inne her en stund så ser man de samme spm dukke opp tre eller fire ganger i døgnet...og da er det liksom ikke like interesant lenger å høre om det er farlig med det og om man kan gjøre det....også hjelper det ikke med hormonene som kikker inn heller da...tenker liksom lett hysteri selv, men er som regel bare et tegn på at da bør jeg holde meg unna denne siden litt og spm innlegg....

Skrevet

Hehe her var det mange hormoner som fikk utløp gitt;)

Skrevet

tror jeg drar tilbake til babyverden jeg. helt ræva miljø her

Skrevet

Om du ikke tåler å lese om andres bekymring, kan du vel bare slutte å frekventere dette forumet. Ikke vanskeligere enn det.

Skrevet

Desverre er det en eller annen anonym her inne som har mye morro av å provosere folk, og det er nettopp det som skjer! Her får vedkommende full respons som ønsket! Hvis dere ikke vil ha slike innlegg som dette, så tror jeg eneste løsning er å la være å kommenter disse innleggene! Vi er en stor gjeng her inne som for en stund siden ble enige om å la være å svare på slike innlegg for å få slutt på det. Mitt tips: hiv dere med i den gjengen! I og med at denne anonyme tidligere har forfulgt enkelte nick og hatt en del munnhuggeri for seg på de hun har fått opp i strupen, så velger jeg selv å signere med anonym.... Om det er samme anonym som har laget dette innlegget vet jeg ikke, men tar ikke sjangsen. Hun jeg snakker om er i alle fall allerede rapportert til ledelsen for disse sidene. De kan nemlig se nicket til de som signerer med anonym....!!!

Skrevet

enig med mat hysteriet...det flirer jeg av

Skrevet

Kanskje du skulle finne på noe annet å gjøre da, enn å sitte på bim å lese dette som du er så drittlei?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...