Emils*mom Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Hei. Jeg ble spådd av minireka, men lurer på om du får opp det samme som hun gjorde. Jeg har termin 01.01.08. Får du opp noe om jeg får før eller etter termin? Vekt, lengde? Minireka fikk opp gutt..Hva med deg? Jeg er selv født 02.03.84 Takk for svar=)
Mamalari Skrevet 13. desember 2007 #2 Skrevet 13. desember 2007 Får opp at du vil føde før termin jeg. Er litt usikker på hvor mye før, men får opp rundt ei uke før. Får også opp gutt.. Vekt tror jeg blir rundt 3500, og lengde rundt 50
Emils*mom Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2007 Lurer på om du får opp noe annet og med det samme? Feks økonomi, kjærlighet osv.. Vil vite alt du får opp=)
Mamalari Skrevet 27. desember 2007 #7 Skrevet 27. desember 2007 Får opp velstand når det gjelder økonomi. Tolker det som at du vil få en økonomi som gir deg mulighet til å få litt mer enn bare det nødvendigste. Men husk at du også må jobbe for det;) Kjærlighetsmesig så får jeg opp at det vil skje endringer. Er litt usikker på hva. Det kan være at du vil finne deg en ny kjæreste, eller hvis du er sammen med noen kan det være at det vil skje forandringer i forholdet dere, f.eks giftemål. Barnet du venter kan også være denne forandringen. Hvis du er sammen med noen så ser det ut til at du har funnet din sjelevenn, ihvertfall på dette tidspunktet av livet.Hvis ikke er det ikke langt unna. Kortet er iallefall veldig positivt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå