en på vei *utklekket:)* Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Første dagen på jobb i dag,bare 4 timer da jeg ville prøve meg frem litt etter sykemeldinga. Men nå...høgger tak i ryggen hvert eneste skritt jeg tar... Litt skremt over utviklinga her ja.. Skal til kiropraktor igjen fredag men fyttigrisen så vondt det er frem til det.. Hjelp ass,bare 12 uker på vei og jeg klarer knapt å gå 200 meter opp i gata...hvordan skal nå dette gå???
Nætte;mortil2 Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 hellu du!! Nei å nei... Så den tok deg også gitt!! ikke bra! Mulig med tilrettelegging på jobb?? Trist du bor så langt unna, ellers kunne vi traktert kafeene her etterhvert som vi bare må slutte å jobbe helt!!
Kammie 3 barnsmor:o) Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Hei! Jobber som spl, å er nå 100% sykemeldt. Ikke bare bare dette her nei. Ha gått til fysio ei stund nå, skal prøve basseng nå. Alt må prøves! Er nå 27 uker på vei. Lykke til til alle dere som er i denne "klubben"
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Hei, føler med deg, har selv vært 100% sykemeldt fra jobben som hjelpepleier siden uke 20. jeg fikk resept på paralgin forte, det syns jeg har hjulpet meg litt. ellers så må du bare ta det med ro, og gjøre ting i ett roligere tempo.... Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå