Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Nei, nei....har nå spist en kjøttdeig som var godt ut på dato for 20 timer siden....blir så nervøs...!! Sløvt av oss...føler meg helt forferdelig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har aldri skjedd før...også kjøttdeig da..!! Noen erfaringer...??? Er redd for babysen.. Skal sies at det er en time siden og føler meg bra i magen, ikke smerter og ikke kvalm..
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Du kan nok ta det helt med ro. Mesteparten av all mat i norge er merket med holdbarhetsdato som er veldig bra, altså har de fleste matvarer værtfeall litt å gå på etter holbarhetsdato før det er dårlig. Ville ikke bekymret meg for dette. Kjøttdeigen stekes jo også, hadde vært verre om det var pålegg ol.
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 hihihi, nå er det nok noen som har det fryktelig morro på andres bekostning. Er tv'n ødelagt eller, hehe
m vestfold Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Ler litt med deg jeg majamini-venter nr 2.... Kjære anonym....
Fullrulle86 Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 slapp av! kjøttdeig er ikke det verste. bare stek den godt så dør alle bakterier, å jeg regner med at du ikke liker rå kjøttdeig;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå