♥Babyklar♥ Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Etter SA i juli har vi prøvd og prøvd og prøvd.. det skjer jo ikkeno... Hvor lenge er det egentlig vanlig å vente? Er det sånn at etter 6 mnd blir 85% gravide(statistisk) etter SA også? Noen som har noen kjerringråd for å bli gravid? :-D
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Eneste rådet jeg har: Ha sex når dere har lyst og ta det hele med ro. Når man ender opp som prøver over lengre perioder er det lett å bli frustrert (vært der jah) Når du nærmer deg året etter SA, så kontakt gyn. Mulig du kan få hjelp da Lykek til iallefall
har4barn Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Jeg mistet i MA i feb/mars og er enda ikke blitt gravid. Det er veldig slitsomt å vente slik. Savner den babyen vi mistet. Selv om vi har tre fra før, så "mangler" vi liksom en. Håper det fester seg en spire snart til dere, da!! Lykke til!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Vi får prøve å holde motet oppe...Jeg mistet i midten av August og det nærmer seg termin med stormskritt (14.januar), har en sjanse igjen for å bli gravid før det, men denne pp finner jeg ikke engang eggløsningen min, så det ser ikke særlig lovende ut...For å pine meg litt ekstra i dag har jeg vært inne på Januar-08 klubben og lest innleggene. Alle er jo høygravide der nå, og mange av nickene kjenner jeg godt fra tiden min sammen med dem på 1 og 2. trimester. Jaja litt selvmedlidenhet må til!! Lykke til alle sammen, vi SKAL bli gravid igjen snart:-)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 det kan du spørre om.er vel vanlig å bruke ett år. vi brukte 2,5 år så det kan ta tid... men håper dere slipper å vente så lenge da!!! det positive er hvertfall at dere vet at dere kan klare det på egenhånd,det er jo en mager trøst... lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå