dritgrei hei hei! Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 av ferdigskrevne julekort. Lenge leve masseproduksjon av kjærlighet til folket! Jeg er jo glad i alle dem som får dette kortet, og jeg håper de vet det, og ikke føler seg som B-vare når kortet er ferdig skrevet. Nå er i alle fall 70 kort puttet i hver sin konvolutt pyntet med stjerner og engler og nisseglansbilder... fine utenpå i alle fall, og ungene mine er jo skjønne så det må jo bli koselig da :-) .... men de takkekortene... SHITT hvordan går det med dem da dritgrei???
♥Snulder Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Jeg er imponert!! Men 70 julekort????? Himmel og hav!! Jeg skriver sånn ca 15 jeg.... sier litt om hvor mange venner jeg har.. hehe.. Men jeg lager hvert enkelt julekort for hånd da... og så har jeg sendt ut takkekort for lengst!!! ;=) ;=)
dritgrei hei hei! Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2007 der er forskjellen.... her er det masseprodukjson fra minebilder.no som gjelder... ikke akkurat personlig :-)
Trollmora Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 Jeg synes du er kjempeflink! Det er ikke laget ett eneste julekort her i huset, blir kanskje bare sendt ut 3-4 stykker, med ett løst foto inni. Orker ikke å pålegge meg selv den oppgaven i år, og jeg tror det går greit )
dritgrei hei hei! Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2007 Klart det går greit... Jeg syns jo det er fryktelig koselig å stolt vise frem hvor store ungene mine har blitt.... Jeg elsker det jo, jeg bare følte litt på at håndskirften manglet ;-)... Men det føles fint å ha pyntet 70 konvolutter i alle fall :-)))) God jul trollmor! Jeg syns dette er et flottesen nettsted... tenk så mange fine ting vi gjør alle og enhver. Akkurat nå er jeg på limer'n. Jeg limer inn 150 bilder fra bryllupet til mine besteforeldre som ikke fikk til å komme. De er snart 90 år og morfar er en skrøpelig tass, og mormor nekter å reise uten ham. Da må de få være med på bildemåten i stedetfor. Langt å reise fra nord til sør, for to gamle mennesker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå