Bella Swan Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Lurer litt på å kjøpe Nintendo Ds til datteren min på 5 1/2år. Hun har veldig lyst på og har mast lenge om å få til jul. Er ikke særlig fan av tvspill, så eg klarer ikke helt å bestemme meg. Hva er deres erfaring med nintendo ds? har dere faste spilletid, eller får de spille når de vil?
Sentralstøvsugeren Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Guttene mine har, men de er 8 og 12. Det regulerte seg selv etterhvert selv her i huset. Det var bare i starten de ville spille mye....
Huldr@. Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Sønnen vår fikk til 5 års dagen sin. Han har hatt mye glede av den. I begynnelsen ville han spille svært mye, så da regulerte vi spillingen en periode. Men dette gikk over av seg selv, så nå spiller han ikke så mye, men har glede av å trekke det frem i blant.
sol2002 Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Datteren vår er nå 5 1/2 år og hun fikk Ds til jul ifjor, og det har vært veldig populært, i starten spilte hun en del, men når går det helst i bølger. Kan anbefale feks super mario, dogs og jordbær matilde, de har vi prøvd. Men når en invisterer i en så dyr leke så vil jeg på det sterkeste anbefale å kjøpe en veske til den, vi kjøpte en veske som var veldig grei til rett over 100kr på Ekstra leker, det var en ds leke med eget rom til dss, og små rom til spillene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå