Labambie Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 er at om ungen er skikkelig sprelsk i magen,blir den veldig aktiv utenfor magen.. Jeg er mer på den at det er tilfeldig.. Hva tror dere? Og dere som har fra før vet kanskje?
kamillyy Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Jeg har lest at de barna som er veldig aktive i magen blir veldig aktive når de kommer ut også jeg kjenner to som har fått barn for noen måneder siden og hun ene hadde ett veldig aktivt barn i magen og hun andre hadde et som var veldig rolig.De ble som de var i magen..Min lille prinsesse er kjempe aktiv,hun rører på seg hele tiden:) håper hun roer seg litt når hun kommer ut hehe...
Labambie Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2007 Hmmm.. Men kan det være tilfeldig? Venninna mi hadde ei veldig aktiv jente i magen,men hu er veldig rolig og bedagelig nå.. Jeg har nemlig ei lita propell jente i magen.. Hehe
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Jeg tror det må være en tilfeldighet, vesla mi er kjempe aktiv i magen så jeg håper ikke hun blir lik utenfor magen hehe
twoboys & a girl Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Har en på 5 år som var aktiv i magen, han er fortsatt veldig aktiv. Nå har jeg en veldig aktiv gutt i magen, håper han raser fra seg der inne...Jordmor syntes litt synd på meg som kanskje får to "hypre" gutter å ta meg av...
Slalotte Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 Jeg har også en krabat inni magen.. Har måttet vært på ultralyd flere ganger for de har ikke klart å fått målt ordentlig for han rører på seg så mye.. Og husker når legen skulle lytte på hjertelyden, han ga ingen tegn til seg og jeg ble veldig urolig plutselig så sparka han så hardt han kan så det joma i hele rommet(i høytaleren).. og da fikk vi høre hjertelyd så begynner å tro at det er en liten skøyer jeg har inni magen.. hehe..
Håpefull mamma Skrevet 12. desember 2007 #7 Skrevet 12. desember 2007 jeg har hørt det motsatte. rolig i magen-->aktiv utenfor magen, aktiv i magen-->rolig utenfor. dette har stemt hos mange av mine venner.
Blå-Rosa+spire! Skrevet 12. desember 2007 #8 Skrevet 12. desember 2007 Jeg har hørt at gutter er rolig og jenter urolig i magen. Hvordan det er etter fødsel ha e ikke hørt, men e har hørt rolige unger i småbarnstiden blir urolige tenåringer og omvendt. hehe.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #9 Skrevet 12. desember 2007 Har 2 barn fra før. Den ene "gikk rundt" I magen. Såvidt UL legen fikk målt noe pga aktiviteten. Han har vært AKTIV siden det. NR 2 var roligere og har vært roligere siden han var født. Nå har jeg et knøtt i magen som er,tja.."midt på treet" så det blir spennende å se Men ingen av de andre slår nr 1 i aktivitet,hehe.
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 12. desember 2007 #10 Skrevet 12. desember 2007 Jeg hørte også dette når jeg gikk med sønnen min,for han var veldig aktiv i magen.. Men trodde ikke på slike "myter".. Men her stemte det bra! Han er en veldig aktiv gutt 18 mnd senere også! Har i grunn vært det siden han ble født!! Snuppa i magen er litt mer bedagelig, så håper det stemmer!!
Bobla :) Skrevet 13. desember 2007 #11 Skrevet 13. desember 2007 Det har faktisk en sammenheng. Hvor aktivt barne er i magen har sammenheng med temperamentet og personligheten til barnet, og det forandere seg jo ikke bare fordi babyen kommer ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå