mammeladas *HØYGRAVID' Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Åh, jeg synes det er så søtt, men mange av vennene synes det minner mer om et bikkjenavn enn et jentenavn snufs:-) Hva synes DU?
Tante Bassa Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Jeg syns Molly er kjempesøtt. Men jeg bor i Østfold og her er det mange som uttaler L kjemperart, og da er det ikke fint.
Niem og Patrick Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Mine søskenbarn har alltid hatt hund som heter Molly, derfor sliter jeg litt med å like det som 'menneskenavn'..
Blå-Rosa+spire! Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Jeg synes d er kjempefint! Kjenner ei jente som heter det så jeg forbinder det ikke med dyr.
isprinsessan Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Det er det fineste navnet jeg vet! Får vi en jente i mai08 blir det det hun skal hete. Storebror heter Leon, så det passer bra til både han og etternavn. Vi bor i Sverige så det er litt mer vanlig her. Men måtte allikevel stoppe min svigermor da hun skulle navngi sin valp med Molly, så da ble det Nelly på hunden istedet...hehe.. Synes ikke du skal bry deg om hva slags assosiasjoner navnet gir dine venner. Vi har jo alle ulike til ulike navn.... Men lykke til med navnevalg!
mammeladas *HØYGRAVID' Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2007 Så koselig at noen av dere likte det, er blitt så vant til at folk rynker på nesa hehe:-) Det er jo et ganske vanlig engelsk navn har jeg forstått, litt sånn "english countryside" svung over det. Blir spennende å se hva jeg ender opp med til slutt:-)
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #7 Skrevet 12. desember 2007 Får assosiasjoner til gullfisk... Evt mus mtp nøkene om Molly
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 12. desember 2007 #8 Skrevet 12. desember 2007 Beklager, men for meg er det et bikkjenavn! Bikkja til venninnen min heter Molly... Men det er dere som bestemmer!!! ikke la dere påvirke av andre!!!
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 12. desember 2007 #9 Skrevet 12. desember 2007 Sånn umiddelbart.....helt klart bøkene om Molly Mus. men når jeg har tenkt litt så er det et veldig søtt navn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå