Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Jeg skal begynne å svømme/ trene i basseng pga. bekkenløsning. Badedrakten passer ikke lengre og jeg er usikker om jeg bør kjøpe ny eller om det er greit å gå med bikini når jeg er gravid... Vet liksom ikke helt hvordan folk ser på det.... Noen synspunkter?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Skjønner ikke hvorfor noen skulle si noe på at du svømmer i bikini. Må vel være greit det?!
Beama Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Jeg bruker bikini når jeg går på babysvømming med hun jeg har fra før. Er flere som er gravide der.. de bruker også bikini.. kan ikke se noe gale i det...
mor.monsen Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Jeg går på svømmetrening i terapi basseng i bikini. De damene som er der bare smiler og spør hvor langt jeg er på vei. Ser ikke noe problem med det.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Hei. Går på svømming med sønnen min. Har brukt vanlig bikini frem til nå. Så lenge den passer er det jo greit. Sliter litt med å holde overdelen på plass:) Så jeg kjøper nok en som er for gravide:) Blir nok badedrakt om jeg skal svømme, hvis det ikke er en bikini som sitter godt:) Hva andre mener, nei vet du at det kan de mene hva de vil om. Det viktigste er at du er stolt av deg og magen:)
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Jeg lurte på akkurat det samme som deg da jeg skulle på vanntrening for første gang! Klart man føler seg usikker på dette, er jo litt kjipt å komme i bikini også har ALLE andre badedrakt.... Jeg bruker i alle fall bikini, for jeg har ingen badedrakter fra før av. Flere andre gravide som er der bruker også bikini. Man har jo uansett på seg en flytevest som dekker hele overkroppen, så det vil ikke syns hva du har under på deg under den.
Gjest Skrevet 13. desember 2007 #7 Skrevet 13. desember 2007 Jeg går på bassengtrening for gravide med bekkenløsning - INGEN bruker badedrakt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå