Athina' Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Kjøpte i dag, Solaray red raspberry leaves 400 mg, heter dem, og på flasken står det at man skal ta 2-3 kapsler 2 ganger daglig. Så jeg tok 3 i sted jeg og tenkte å ta 3 før jeg la meg. Men han i butikken hadde ikke mye råd å gi meg ang doseringen så jeg lurte på hva dere har fått anbefalt og hvor mange dere tar?
Bleieskiftarbeider:D Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Tar 2 morgen 3 kveld. Du bør heller ikke overskride anvist brukerdose.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Hvor får man kjøpt disse kapslene og hvor langt ut i svangerskapet skal de brukes ? Blir fascinert av all denne bringebærkapsel diskusjonen.......
YumYum2 Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 hvor dyre er disse og er det flere typer?
En til! Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 De selger på helsekost, har bl.a. på Sunkost. Koster 189,- for en pakke. Tror ikke man skal begynne å ta før siste måneden. Noen jordmødre sier at de hjelper til med å modne livmoren, og at livmoren trekker seg lettere og fortere tilbake etter fødselen hvis man tar disse kapslene. Fant ut at det er verdt et forsøk... :-)
Athina' Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. desember 2007 Jeg overdoserer ikke, står 2-3 kapsler 2 ganger pr dag og jeg tar 3 kapsler 2 ganger pr dag. Ikke får jeg kynnere og ikke raper jeg te-smak av dem så det funker greit for min del å ta 3*2 pr dag. Skjønner ikke hvorfor noen synes de smaker ekkelt for det er jo kapsler som man skal ta med vann, skal jo ikke sutte på dem. Og de lukter jo som en vanlig tepose... merkelig. Jeg kjøpte dem på Vita og de kostet kr 187. Man kan begynne å ta de i uke 36, men anbefales ikke får. Jeg søkte opp pillene på nett så jeg leste om det der. Håper bare de hjelper jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå