Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Har dere erfaringer, er det mulig å gjennomføre? Hva skal jeg leve av, får man stønad?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 velger du lenger perm, da ulønnet får du ingen stønader fra det offentlige annet enn det alle får, kontantstøtte
~Maja Mor~ Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Anonym 20:27, du svarer jo helt i "ørska"! Er hun aleneforsørger kan hun intill det minste barnet fyller 8 år, motta overgangsstønad i 3 år. Les mer om den på www.nav.no :-)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Hei Majamor! Ja jeg er aleneforsørger:) Jeg får litt os nå, mindre enn 2000 i mnd har jo 100% fast stilling,. .. men kan jeg få full os hvis jeg selv velger ulønnet permisjon? Det hadde jo vært for godt til å være sant:)
~Maja Mor~ Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Hvis dette er det første året ditt med OS, så kan du gå hjemme i 2 år etter det og få utbetalt OS. Ja, da får du full OS, da har du også rett på småbarnstillegget. Hvis du ikke har barnet i barnehage/hvit dagmamma, så mottar du også kontantstøtte. Ta kontakt med nav trygd der du bor, så får du all informasjon om dette :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå