snøfilla - mamma til 2 Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Jeg blir snart 36 år og har 4 mislykka prøverørsforsøk bak meg. Nå er vi trøtte, slitne og lei og tror vi legger prøvingen bak oss og går for adopsjon i steden. Andre som tenker det samme?
♥ DAME Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Vi skal begynne med IVF etter nyttår. Vi har også snakket om adopsjon hvis ikke dette er hjelp i heller... Noen slapper sååå av etter adopsjon at man kan bli gravid selv da, det hadde jo vært veldig kjekt ) Lykke til
♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Uff, så tøft for deg Snøfilla! Jeg har fulgt deg fra sidelinjen innemellom, og heiet på deg! Ikke for å presse eller gi deg falske fofhåpninger, men en venninne av meg ble gravid på 8. IVF forsøk i Norge... Nr. 2 satt på 2. forsøk... Vi er så heldige at vi har to barn, men jeg kunne godt tenke meg å adoptere ettersom vi ikke får det til nå (er i 20. pp). Mannen min vil ikke adoptere, så da får vi vente å se... kanskje han ombestemmer seg? Lykke til videre! Så lenge det er liv er det håp! Klem fra
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 trukje du fe adoptera sia du e så aktive hos psykologe og du og manni di krangla so mykje.
Tweety Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Hva ? Värste jeg har lest anonym. Det er jo ikke noe trivelig å skrive til noen. En annen ting er at om man ikke får til noe man önsker så kan man jo lett trenge psykolog og man kan raskt krangle med mannen eller kona si.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Skriver under på den Tweety, ingen skam med psykolog
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. desember 2007 He - he.. Jeg bryr meg overhode ikke om anonyme drittunger! Heldigvis er mannen og jeg enige om at vi vil bli foreldre - uansett! Og ingen av oss har noen sinne hatt time hos psykolog. Men som andre skriver her - det er bedre å få bearbeidet problemene sine hos en profesjonell en å spre gørr her inne! :-)
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #8 Skrevet 18. desember 2007 Ærlig talt!!!! Slike anonyme syke meldinger hører ikke hjemme her eller noe annet sted, at det går ann!!! Klart du kan søke om adopsjon, det tar litt tid, vi stod på venteliste i 2 år og kanskje var det det som skulle til, for etter 15 år med prøving (naturlig, de fant ikke noe galt med oss) valgte vi selv å betale for IVF og da skjedde det noe.... Ønsker deg lykke til!!!
Julie73 Skrevet 5. januar 2008 #9 Skrevet 5. januar 2008 Hva i all verden er dette for et svar...skriver under på den Tweety og Tryne_11pp - Snøfilla! ikke bry deg om slike kommentarer, slike folk burde finne kranglesida istedenfor.
Julie73 Skrevet 5. januar 2008 #10 Skrevet 5. januar 2008 Slike anonyme svar må man bare overse, helt klart. Vi har også snakket på adopsjon om vi ikke lykkes med IVF, men kan man adoptere norske barn (er ikke rasehater eller noe slikt, bare mener at det er så alt for mange norske barn som trenger et hjem-kort fortalt) - uansett hvor jeg leser hen, så står det at man adopterer fra utlandet. Skal man ha norske barn blir man fosterforeldre bare..........og da med et mål om at barnet skal tilbake til sine biologiske foreldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå