ღ cindarella-twinsღ Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 JIPPPIII:) da har jeg vært på ultralyd:) Alt sto bra til med lille gutten:) Så det blir en liten Birk:) Jeg var heeelt sikker på at det ble en liten gutt så da stemte det med følelsen ja:) i dag skal jeg og samboer ut og feire og kjøpe det første lille klesplagget:) terminen ble forresten 17 mai.. hipp hurra... hehe:)
*tybber* Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Så koselig! ) Gratulerer så mye! UL`en var en helt fantastisk opplevelse syns jeg! )
HjerteMom Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Å, så koselig.. Jeg skal på UL om 8 dager. Får også barn i mai (foreløpig termin 20.), og har følelsen på en liten gutt. Er så spent! Hipp hurra for dere, ja Men det kan det jo snart bli her også...
Fullrulle86 Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 jeg var på UL på mandag jeg og vi får også en liten gutt:o) en liten Noa blir det:o) vi gikk rett på shopping etterpå hhehe.. kjøpte et blått teppe og noen klær men syns det er så lite gutte-klær spes på HM
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2007 ååå ja vi får nok noen fiiine gutter:) gleder meg såå til mai nå.. kjøpte bare en body nå i første omgang.. men blir mer snart ja:) guuud.. hehe.. meeeen kan ikke gå helt amok enda.. må jo kjøpe julegaver.. hehe:) men myyye som frister:) Nei.. guuri nå må bare tida gå fort:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå