~turbogutten og lillebror~ Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Lyst å hjelpe meg litt her?? Tusen takk!!
Niem og Patrick Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Alexander Fredrik Jesper Vegard
Gemini7 Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Jeg har tvillingnevøer som heter Erlend og Martin, så for meg er det åpenbart at det er disse to henger sammen:)
Lillegulle<3 Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 vet om tvillinger som heter martin og andreas, syns de er fine hver for seg og sammen.. Martin og Elias syns jeg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå