Gå til innhold

Noen som skal teste nyttårsaften???


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg skal også teste nyttår, hvis jeg klarer å vente så lenge... sist jeg var gravid testet jeg positivt 5 dager før ikm.. så jeg kan teste allerede julaften, men d får jeg ikke lov til av min samboer:(

 

jeg håper så sterkt at d klaffer nå og at svangerskapet vil gå bra, har så utrolig lyst på en liten en:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he jeg og kan teste julaften.viser tidlig på meg og:-) men skalprøve å la vær....håper det klaffer for deg.. jeg har 3 fra før men yngste er 6 år.....

her blir det liv

 

lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke har fått mensen innen det så skal jeg teste nyttårsaften :) Hvis jeg klarer å vente da.... hehe...

Det er første måneden vi prøver, så jeg er ikke sånn kjempe utålmodig. Men det er jo så spennende. Dette blir (forhåpentligvis) vår tredje... Jeg fikk alvorlig svangerskapsforgiftning med sistemann (han er 5 år) som endte med akutt keisersnitt 7 uker før tida. Så jeg må innrømme at jeg er litt nervøs også. Det går kjempe bra med sønnen min altså. Kan ikke merke på noen som helst måte at han er født tidlig :)

 

Blir spennende å se hvor mange av oss som tester positivt :)

LYKKE TIL ALLE SAMMEN!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen i gjengen:-) skal bli artig å se hvoe mange vi blir...

Håper det går bra for deg i dette svangerskapet da..

har selv en jente som ble født 2 mnd før tiden,men det gikk heldigvis veldig bra.du begynner på "nytt" du også ser jeg he he.

er veldig nervøs selv denne gangen..

 

Lykke til.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei,hun bestemte seg for å komme plutselig:-)det gikk fint til slutt,vi holdt på å miste henne da hun var 7 uker.hun fikk rs viruset.men det er utrolig for noen dyktige leger vi har i dette landet. det er vi evig takknemelige for.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

ser ut som om vi også skal teste oss på nyttårsaften.

Gleder meg, men gruer meg også, mannen er helt gira.

Vi har prøvd altfor lenge!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...