Gå til innhold

Sniker meg inn fra 1.trimester..

Anbefalte innlegg

Skrevet

fordi jeg lurer på om noen her kanskje har erfaringer å dele med meg.. Det gjelder bytte av lege og sånt underveis. Jeg er ferdig med å studere i Trondheim i slutten av mai, og da bærer det nordover. Da er jeg ca 6 1/2 mnd på vei (hvis alt går som det skal, selvfølgelig, er 5+5 nå). Er det flere som har opplevd lignende og har erfaringer å dele? Jeg er litt skeptisk, men det kommer vel til å gå bra :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går helt sikkert bra! Hvis du skriver hvor du skal flytte så kanskje noen har noen fastleger å anbefale da vettu:)

Skrevet

Det blir nok Tromsø. Er jo ikke før i begynnelsen av juni, men sikkert lurt å være ut litt i god tid likevel=)

Skrevet

Du bytter enkelt fastlege på nav.no, byttet selv når jeg flyttet fra Stavanger til Kristiansand rett etter jeg fant ut at jeg var gravid..bommet på legevalg første gangen kan du kort si, men fikk anbefalt en lege av jordmor, så er superfornøyd nå! :)

Ingen problem, det kommer til å gå så fint for deg atte! :)

Skrevet

Takk for svar:) Ja, alt kommer vel til å gå fint. Bare at dette er første gang jeg er gravid og er usikker på det meste.. Men det går seg vel til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...