Gå til innhold

Hvordan skal dere markere Lucia i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min eldste går på skolen og i bhg til hun yngste er det ikke med foreldre på luciamarkeringen, så vi skal på luciakonsert halv åtte i morgen tidlig. Etterpå skal vi spise frokost sammen på cafe før det leveres på barnehage og skole. Skal bake lussekatter og ha kakao til kveldsmat. Jeg elsker Lucia, gir meg en god følelse av fred *gleder meg*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TL skal gå i Luciatog i barnehagen :) Første gang,så jeg gleder meg masse,for vi foreldre får være med, er invitert til foreldrekaffe i den anledning :)

Har kjøpt luciadrakt og rødt bånd til å knytte rundt magen,og pappan til TL kommer med videokamera :D

Skrevet

Skal ikke markeres her i huset. Skal ikke ha det i bhg heller.

Skrevet

I bhg skal det markeres, og foreldre er invitert på ettermiddagen. Men jeg henter henne tidlig, og drar hjem. Orker ikke de andre foreldrene, og de som jobber i bhg, så jeg holder meg unna alt jeg kan holde meg unna i bhg og rundt foreldrene.

Skrevet

Vi skal ha foreldrefrokost i bhg, og bilen vår tok kvelden i dag, så jeg må komme meg dit med barna med T-BANEN!! Må sikkert dra hjemmefra klokka halv sju :-) Vi gleder oss masse!

Skrevet

Lucia tog i bhg i morra kl 8.

Og så er det kaffe og lussekatter etterpå.

I fjor hadde de feiringa på ettermiddagen, men det har de tydeligvis gått vekk i fra i år.

Skrevet

Jeg og gutten min skal bake lussekatter sammen i morgen for første gang:D Gleder meg til det=)

Skrevet

Jeg skal være med mini i barnehagen i morgen. Han skal gå i Lucia tog, og etterpå blir det julefrokost der. Kjempe kjekt!

Skrevet

Med eksamen :o(

Så her er det pappa'n som skal ta del i snuppas Luciafeiring.

Skrevet

Hvis jeg skal på jobb, blir det lussekattbaking på kveldstid om minsten fortsatt er syk, blir det på dagtid sammen med begge ungene :)

Skrevet

eldste skal markere i bhg, men mammaen ska være hjemme med minstemann som e syk og så skal eg lese til eksamen:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...