Prinsessemor Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 eller, jeg har jo vært på dette nettstedet siden 2002 sånn mer eller mindre da :-) men nå prøver vi oss på nr. 3 og denne gangen går det litt tregere enn hva jeg hadde håpet på ;-( jeg har vært gravid 4 ganger og de har da vært på 1 førsøk og nå går vi inn i vår 4 pp, helt pyton :-( Jeg har ei venninne som er jordmor og hun skal sette akupunktur på meg denne uka så det blir spennende. Har eggløsning rundt 21 des. så det blir en aktiv førjul ;-) Er det noe som kan komme med gode råd så tas de imot med stor takk ;-) Ønsker dere alle sammen lykke til og sender dere masse babystøv, holder av litt til meg selv også da ;-) God jul jenter :-) Klem fra
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Gratulerer med besluttet prøving og velkommen hit til oss Eneste tipset mitt: prøv å slapp av, ha sex annenhver dag fra 10. syklusdag og ta ting som det kommer. Er lett å bli sprø hvis man har for høye forventninger. Lykek til iallefall
2prinsesserogbim Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 velkommen inn til oss... vi prøver på nr 2...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå