Gå til innhold

Blødningen var visst ingen bagatell...... :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte å blø i dag tidlig,gikk først til legen, de kunne ikke gjøre noe men fikk komme igjen om det ble verre. Tok en sjans og gikk til gynekologen for å høre om de kunne gjøre noe. Kom inn og så en bitteliten klump i livmoren.. Ikke noe liv eller hjerteslag... Hadde vært død en stund sa gynekologen.... Tenk at alle planer kan gå i vasken på et par sekunder...

 

Så nå skal jeg på sykehuset i morgen.... Noen som har erfaring og vet hva jeg skal igjennom på sykehuset?

Gruer meg kjempemye!!!

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å nei! Så leit å høre! Uff, dette var trist..

 

Føler med deg nå. Håper du har noen som støtter deg.

 

Klem

Skrevet

Uff så trist, føler med deg. Har vært gjennom det samme selv, en gang i uke 15 og en gang i uke 9. Hva som vil skje på sykehuset er litt avhengig av hvor langt på vei du var og hvor godt kroppen din klarer å ordne opp selv. Hvis du var kortere enn uke 7, vil de nok i utgangspuktet se det litt ann, men ellers vil du nok få tilbud om en utskrapning. Pga dette vil det nok være lurt av deg å faste etter tolv i natt. Du vil få full narkose og merker ikke noen ting. Etter noen timer, når du har våknet, kommet til deg selv og fått spsit litt, får du reise hjem igjen.

 

Skjønner at du gruer deg, men det som skjer der er ikke noe skummelt selv om alt er trist og leit.

 

Mange trøsteklemmer fra

Skrevet

Føler virkelig med deg... Værste er alle drømmene og planene man har. Vet ikke om noen trøstende ord å si, annet enn at jeg tenker på deg.

 

Det du antakelig skal på sykehuset er å foretå en utskrapning. Du blir lagt i narkose og de fjerner da fosteret og rester. Side du har begynt å blø, kan det hende det kommer ut av seg selv, men de vil da likevel sjekke at alt er ute pga infeksjonsfaren. (Hvis det kommer ut selv, kan det hende du får rier som ved en vanlig fødsel, og det kan være ganske tøft det også, og ikke minst smertefullt, så vil anbefale deg at du ikke er alene ikveld og i natt. Utskrapning er også en tøff ting å gå gjennom, så ta med den mannen din. Kan fort bli noen timers venting etter du har skrevet deg inn også.

 

Mange klemmer fra meg.

Skrevet

Takk skal du ha. Var ifølge siste mens akkurat 11 uker i dag.. Han sa eg bare kunne spise frokost,men ikke så mye.. Og snakket om noe tabletter.. Vil det si at jeg blir sendt hjem igjen, og må sitte hjemme og vente på at det som skulle blitt babyen min kommer ut? Det er jo bare sykt..og synes det er ganske så skummelt!! Hater å ikke vite hva jeg går til...

 

Har en utrolig god familie som hjelper meg med hva det måtte være, har ikke fått snakket med samboeren min enda, så vet ikke hvordan han reagerer.. Men vi skal nok klare dette.

Skrevet

Kan være du får tabletter for å sette igang rier og for at ungen skal komme av seg selv, men det har du full rett til å velge selv! Spør og finn ut hva du ønsker når du kommer dit. Vanskelig å tenke klart nå, men prat med mannen din, så kan han fortelle de på sykehuset om dine ønsker hvis du ikke orker selv.

Skrevet

du har en melding i postkassa di

Skrevet

Så trist=(

Vet ingenting om hvordan du har det, men ville bare sende deg en klem.

Skrevet

Uff, så dumt =( har ingen erfaringer å komme med, men vil sende deg en stor klem og si at jeg tenker på deg! Håper dere tar godt vare på hverandre nå. Turen til sykehuset går nok bra skal du se!

Hvis dere vil prøve på nytt skal jeg krysse fingrene for at en ny spire klorer seg fast i magen din veldig snart=)

Skrevet

Noen tabletter har jeg ikke vært borti, men vet at man kan det når man kommer inn for å gjennomføre en provosert abort, så mulig det er det samme. Var med ei venninde inn en gang som fikk de, og hun var på sykehuset til livmora hadde tømt seg. Men hvordan det skal gjøres har nok du noe du skulle ha sagt om også. Det er jo ikke så sent enda, så hva med å ta en tlf opp til sykehuset du skal til og høre med dem, eller hvis du ikke orker, få noen andre til å ringe for deg? Det du går gjennom nå, er helt forferdelig og det blir kke noe bedre av å ikke vite hva som skal skje.

 

Godt at du har et nettverk rundt deg som kan hjelpe deg og støtte deg, bruk dem for alt de er verdt. Og du, selv om det føles tungt nå, så blir det bedre, og neste gang, ja da sitter spiren din.

Skrevet

Tusen takk alle sammen!! Visst dere mener det er mulig å nekte ang tablettene så gjør jeg selvfølgelig det! Har ikke noe lyst å gjennomgå en "fødsel" uten at det kommer noe godt ut av smertene..

Gynekologen synes det er en helt feil måte å gjøre det på også,har visst vært mye diskusjoner rundt det..

 

Da ble jeg litt klokere,tusen takk!!

Skrevet

Huff, er virkelig lei meg på dine vegne. Har ingen erfaringer å komme med, men lykke til!

 

*Trøsteklem*

Skrevet

Uff, jeg vet hva du går igjenom desverre :(

 

Jeg er enda i prosessen der jeg mister.

 

Skulle egentlig ta piller, men det kom av seg selv på søndag. Fikk desverre unormalt lavt blodrykk slik at jeg måtte på sykehuset.

 

Alt var kommet ut utenom litt som jeg måtte ta piller for.

 

Det er en vond prosess, men jeg har begynt og tenke som så at det var noe galt med fosteret. Vet det er liten trøst, men håper du kommer deg igjenom dette fint og at du har mange rundt deg som støtter!

 

*klemmer*

Skrevet

huff sender en klem

jeg mistet min lille spire i går:( er helt grusomt. men jeg var bare 5 uker på vei så skal ikke på sykehuset og gjøre noe med mindre jeg ikke slutter å blø. men igjen sender deg en klem og lykke til...

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...