nr2-imagen:) Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Og den viste: Ikke gravid!!! Men jeg er bare på dag 11dpo, så jeg håper det var litt for tidlig... Kjennes ut som TR kommer snart Men tempen min er jo lovende enda... Så håper jo enda!!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Æsj så dumt!! Men det er godt mulig at det er for tidlig ja. Fortsetter å krysse fingrene for deg. Håper du har en liten spire i magen:) Masse lykke til!
nr2-imagen:) Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2007 Tusen takk!!!! Jeg jubler hver gang jeg går på do og der ikke er blod!!! For har vedig mensmurringer! Her er forresten temperaturene mine http://www.fertilityfriend.com/home/1c85c9
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Å, nei! Kikket på tempen din tidligere i dag, og da tenkte jeg at det skulle bli spennede å se om det skjedde noe her.. Har du vanligvis så lang syklus? Men ja, håpet er jo der!
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Håper det bare er for tidlig for deg og at du tester positivt senere :-) Lykke til!
nr2-imagen:) Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2007 Neeeeeeeei!!!!!!!!!!! Nå kom det litt rosa på papiret!!! Jeg kan ikke tro d!!!!!!!!!! ALDRI skal det klaffe!!!! Denne mnd hadde vi MASSE sex rundt El og tempen min har jo vert kjempe lovende! Hvorfor!!!!! Nå er jeg super deppa!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. desember 2007 #7 Skrevet 12. desember 2007 Neeeeei!!!!!! Så dumt:( Men synes det er litt rart at det er TR siden tempen din er så høy. Det kan jo være en festeblødning? Eller har TR satt inn for fullt?
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 12. desember 2007 #8 Skrevet 12. desember 2007 Jeg hadde d som deg denne mnd...fikk litt lyserosa på blodet søndag mens ikm va mandag/tirsdag. mandag var d bittelitt mer og tirsdag var den på plass for fullt...hos meg pleier d å være enten eller.. men håper så masse for deg at den holder seg unna!!! vil ikke ha noe besøk av tr nei! Hold oss oppdatert:) Håper det er noe som klorer seg fast inni der:) Lykke til:)
nr2-imagen:) Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. desember 2007 Ingenting på papiret idag!! Heldigvis.. Mwn har skikkelig mens murringer, og tempen sank litt idag.. så da er det vel bare å vente på at den kommer for fullt... Takk for all oppmuntring! Dere er kjempe søte! Lykke til til dere! Klem fra meg!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 13. desember 2007 #10 Skrevet 13. desember 2007 Åå så spennende!! Håper det var en festeblødning du hadde! Kan jo hende tempen stiger igjen i morgen. Ikke gi opp håpet før du får TR for fullt;P Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå