svansen Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 har hatt el en eller annen gang de to siste ukene.. vet ikke når.. hatt el smerter i over en uke nå..vært trøtt, vondt i ryggen de siste dagene, stikkinger i bryst.. er det for tidlig å ta en test?.. tør ikke helt å ta en, redd for at den er negativ.. f 120685 tusen hjertelig takk
Mamalari Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 er litt usikker på det jeg får opp, men ser ut som jeg får opp ja på at du er gravid. tror også testen er postiv.. får liksom en sånn kriblende følelse i magen
bøllefrø 37 Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 hvis jeg skal se så vil jeg ha navn......anonyme spår jeg helst ikke.
Mamalari Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 har du ikke testet enda? er så nysgjerrig på deg jeg.. håper på tilbakemelding når du vet noe.. føler liksom en god spenning i kroppen, hvis du skjønner.. kjennes ut som den samme spenningen jeg hadde i kroppen da jeg fant ut at jeg var gravid.. så føler jeg meg liksom litt småkvalm når jeg ser på deg.. nei, er jammen spent på hva salgs resultat du får er det noen andre som har spådd deg gravid nå?
svansen Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. desember 2007 hei nei har ikke tort å teste ennå..*skummelt* hvis jeg har en 28 dagers syklus så kan jeg tidligst teste i morra.. men som sagt vet ikke når jeg har hatt el.. er flere som har spådd meg ja.. har vel blitt spådd av de fleste..*kremt* er nok blitt litt avhening av det her.. stratosen, krin og en eller to til har vel spådd meg gravid nå.. eller ganske kjapt så håper å tror at dere er de mest treffsikre..
Mamalari Skrevet 13. desember 2007 #8 Skrevet 13. desember 2007 hehe.. ja, man håper jo så klart at de som spår graviditet nærmest har rett;) får håpe det stemmer da.. er veldig spent på dine vegne. ja, er ganske skummelt å teste.. man blir jo så skuffet når man ikke får det resultatet man ønsker. krysser fingrene for deg. og håper du kommer med positive tilbakemeldinger snart;)
svansen Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. desember 2007 takk. skal gi deg tilbakemelding så fort jeg vet når du har spådd andre har du fått tilbakemeldinger på at de du har spådd har stemt liksom??
Mamalari Skrevet 13. desember 2007 #10 Skrevet 13. desember 2007 begge deler, noen har det ikke stemt på, mens andre har mye stemt på. men har fått inntrykk av at jeg får mest rett på de som sender meg pm. kanskje fordi det er mest de jeg får tilbakemeldinger av, mens innpå her er det mest negative som kommer frem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå