Gå til innhold

Niem..Skjer det noe?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her skjer det lite og ingenting.. :/ Var inne en times tid idag, det var fullt kaos på føden, skulle tro halve Haugesund skulle føde idag ;) Så jeg fikk ikke sjekka åpning og modning, men forgiftningen har holdt seg stabil siden mandag.. Men den er fremdeles litt høy.. Så jeg må tilbake på fredag, da skulle jeg få full sjekk med blodprøver og alting.. Så ville de bestemme seg for hva de skulle gjøre..

 

Så nå har jeg planer om å gå en tur rundt byggefeltet.. Har endel vondt i ryggen og nedpress, så kaanskje det skjer noe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...