Grigri m/3 gutter Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Man skal lage kule av fudgen i kladt vann, men hvordan da? Jeg prøver å dyppe en skje med fudge i nedi kaldt vann men det renner ut før jeg får rullet noe som helst...hvordan gjør dere det?
meg & to små vampyrer Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Man skal kunne lage en kule mellom fingrene. Men jeg klarte å tulle det til. Mylian lagde du også fudge i går? Og hvor lenge kokte evt din? Min ble så rar.
Grigri m/3 gutter Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2007 OK, så jeg kna gjøre det sånn, men på et senere tidspunkt vil den da ikke renne ut. Jeg får ha tålmodighet, det har gått tre kvarter allerede. Takk for svar.
meg & to små vampyrer Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Jeg lot det koke 1 time før min ble sånn.
Grigri m/3 gutter Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2007 Ja nå virket det, og det har gått en time. Nam, slikker skjeen nå, mmmmmmmmm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå