Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Huff sitter her med en dårlig følelse nå. Sambo og jeg har kranget litt... Ska prøve å gjøre en lang historie "kort". Jeg føler at jeg gjør alt hær i huset, ALT!! Han jobber skift, dag og kveld. Idag jobber han kveld. Med andre ord hadde han god tid til å hjelpe meg med div ting som skal gjøres. Men neida, han legger seg på sofaen for å sove, etter å ha sovet hele natta!! Han hadde 2 ting som han SKULLE gjøre, men jeg hadde en liste med ting som han kunne hjelpe meg med når han var ferdig. Han sier at jeg kommanderer han til å gjøre ting hele tiden. Men i mine øyne så spør jeg om han kan gjøre ditt eller datt, men det blir aldri gjort når jeg ber om det, KANSJE 3 timer eller 3 dager etterpå. UTROLIG IRRITERENDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! For en stund siden spurte jeg om han og 3-åringen vår kunne gå å rydde rommet som så helt jæ... ut etter et barneselskap vi hadde hatt, det tok 2 uker før det ble gjort... Det er akkurat som om han gjør det med vilje, og da blir jo jeg ekstra sur... Jeg sliter litt med sexlyst, og mener at dette er en stor grunn til at jeg ikke tenner på han. Bare spiller data og prioriterer seg selv, big turn-on... Men nok om det. Idag da så la han seg jo på sofaen. Jeg spurte og spurte og spurte til jeg til slutt ble sur, han rikket seg ikke av flekken. Da sier jeg noe liknende som dette: "Du er den lateste jeg vet om. Jeg har sagt det før, og du lurer fortsatt på hvorfor jeg aldri vil ha sex. Jeg er jo ikke interessert i å ha sex med en gutt, jeg vil ha en mann som tar litt annsvar!! Bare glem og spørr om sex neste gang du vil ha det." Etter dette har vi ikke sagt noe til hverandre. Han har nå dratt på jobb, og jeg sitter igjen med dårlig samvittighet pga det jeg sa. Burde jeg det?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Kan noen legge dette ut på skravle? Har lyst å være anonym nå...
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Det var omtrent som å høre hvordan jeg har det med samboeren min. Han jobber også skift å gjør ikke en dritt! Vi har snakket om det mange ganger, men han bare lukker ørene. Nå har vi krangla lenge. Å det virker som han har skjønt det nå, for han sier: "Håper ikke jeg har ødelagt for mye". Jeg vet ikke jeg.. Mine følelser forsvinner etterhvert de når ting er sånn.. Det skjønner han ikke. Han skjønenr heller ikke hvorfor jeg ikke har lyst på sex..!! Så du skal absolutt IKKE har dårlig samvittighet. Grunnen til at han ikke svarte var vel kanskje fordi du traff spiker`n på hode?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Du bør ikke ha dårlig samvittighet i det hele tatt. Men når det er sagt, så er jeg i samme situasjon. Er redd det er en mannsgreie...
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Les Dr. Phils "Love Smart", + Mars-Venus bøkene. Det reddet oss. Vi kvinner kan faktisk gjøre en del triks for å få det nøyaktig som vi vil. Og det dreier seg ikke om å bli noe man ikke er, eller måtte behandle ham som et barn, eller falskhet. Det dreier seg om å få en mye dypere forståelse av ting. Og - Når vi forandrer oss selv, forandrer den andre seg også. Vi har først og fremst bare ansvar for oss selv, våre egne handlinger og reaksjoner osv. Det handler rett og slett om å bli mye smartere på forholdsfronten.
Happilyeverafter<3 Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 Nå er det lagt ut på skravlesiden:) Men huff jeg vet ikke hva jeg skal si, mannfolk altså! Dårli samvittighet burde du i hvert fall ikke ha.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #7 Skrevet 12. desember 2007 Huff dette var jo som å lese om meg selv jo... Hva er det med menn??? Synes du var tøff jeg som turte å si det du sa, hadde jeg aldri turt, han hadde flyttet på dagen:( Jeg fungerer som hushjelp føles det som. Ble trist jeg nå av å lese dette. Eneste "lyspunktetet" at jeg tydeligvis ikke er alene...
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #8 Skrevet 12. desember 2007 Har han kommet hjem nå? Har dere snakket til hverandre nå? Ble litt spent på om han skjønte kluet... Håper det ordner seg! Trøsteklem:)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #9 Skrevet 12. desember 2007 Du bør IKKE ha dårlig samvittighet! Sinnsykt bra sagt, skal si det til samboeren min neste gang for han er HELT lik som din! Han sier en gang i blant "Unnskyld, jeg skal skjerpe meg og hjelpe deg mye mer med alt mulig". Så skal han være flink og går og fks bytter bleie på babyen (noe han aldri gjør!) og etter det har han glemt det han lovte og er tilbake på samme spor som før...
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 12. desember 2007 #10 Skrevet 12. desember 2007 Hei! Dette fungerte hos meg, tok ikke ut av oppvaskemaskinen, droppet å vaske klærene hans som ikke kom i skittetøyskorgen, det endte uten flere reine truser og t-shorter fort, pakket litt vekk uten at han oppfaget det. Jeg bet meg selv i leppen og gjorde det samme som han i noen dager. og da ble det andre boller, satt han med beina på bordet gjorde jeg det samme, til slutt innså han problemet, men jeg måtte bite i meg masse rot før han så det, han forsto hvor mye jeg hadde gjort hver dag, når plutselig familiene hans ringte og ville komme på besøk og jeg hadde streiket en hel uke. da gikk jeg på tur med hunden mens han måtte rydde til besøket kom, han var helt svett når jeg kom hjem igjen og sa at vi ikke kunne ha det slik, tenk hvis de hadde kommet uten å ha ringt på forhand. jeg sa ikke så mye for det gikk et lys opp for ham. prøv dette men du må bite mye rot i deg. vask dine og barnas klær, la han gå tom, så kan du si, skal jeg vaske klærene for deg, er oppvaskemaskinen ditt ansvar hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå