Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Hei dere! I hele dag, periodevis, mens jeg har vært på jobb har jeg kjent at magen har jobbet noe fælt. Dvs, at jeg har vært veldig øm, og kjennes nesten litt ut som vond pms.. Det verker liksom rundt omkring livmoren, og plutselig kommer det et lite "sting" ganske langt nede. Noen som kan fortelle meg hva dette er? Er det bare livmoren som vokser? Satser på det men.. I tillegg flyr jeg på do konstant. Må tisse hvert 5. minutt innimellom.. hehe.. er det bare blæra som er litt slapp eller er det babyen som sparker borti? Vet ikke om det er for tidlig.. Jeg er 17+4. Takker for tilbakemeldinger!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Jeg synes det høres ut som livmoren som strekker seg, ja. Har også hatt det sånn. Jeg måtte tisse veldig ofte i forrige uke (uke 16), måtte nesten gå like etter at jeg hadde gått..Jeg tok en urinprøve for å utelukke blærekatarr, og den var normal. Problemet rettet seg etter det.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Ville levert ei urinprøve for å få sjekka at det ikke er UVI. Hadde samme symptomer som deg - hadde UVI. fikk medisin hos legen og blei fort frisk:-)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Jeg sjekket det hos jordmor sist uke, og da var det like ille, og da var det heldigvis ingenting. Men takk for tipset Satser på at det går over snart da, hvis ikke får jeg informere om det på UL neste onsdag!
mamman til karen elisabet. Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Ja lever en urinprøve hos legen i morgen du for sikerhets skyld tilfelle uvi. hadde det akurat sånn jeg også i uke 17 og jeg hadde en uvi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå