Andie82*tobarnsmor* Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 lillegutt er litt over 3 mnd nå og sover fra ca kl 20 på kvelden til en plass mellom 7 og 9(!) på morgenen. når kl nærmer seg 12 begynner han og bli trøtt, grinete og sutrete, men han nekter og sove.....hvis jeg legger han i grinda der han har pleid og sove på dagen, og han blir super sinna......det blir han uansett hva jeg gjør....det ender med at han strigråter i over en time, i armene mine og til slutt sovner av utmattelse......hva kan jeg gjøre for og få han til og sove? han er jo så trøtt......
amy77 Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Lillejenta mi begynte med akkurat det samme rundt 3 mnd. Bare virkelig HATET å ligge der hun før har sovnet av seg selv på dagen. Så det endte opp med at vognen ble redningen for oss.. jeg legger henne i vognen akkurat i det hun begynner å vise at hun er trøtt, og triller litt fram og tilbake på stuegulvet.. da sovner hun som en engel;) Men hun vil fortsatt ikke sove noen andre steder på dagen enn i vogna. Du har sikkert prøvd det du også, men ville bare gi deg litt tilbakemelding, for det er fryktelig slitsomt å få de til å sove når de virkelig nekter!! Lykke til!
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2007 takk for svar;-) ja har prøvd i vogna og, men han vil ikke der heller.....eneste er i bilen, men han våkner så fort jeg stopper.....håper inderlig dette bare er en fase......
Sol + spire Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Jeg har ei jente på 4 1/2 mnd og da hun var rundt 3mndr haddde vi samme problem. nektet å sove. Men nå er det blitt litt lettere. Jeg har også tatt i bruk vogna på stua og det funker fint. Det går nok over, men siden de sover så lenge på natten kan d være at de rett og slett får nok. Men det er veldig greit at de sovner litt ja. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå