Gå til innhold

nekter og sove på dagen!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

lillegutt er litt over 3 mnd nå og sover fra ca kl 20 på kvelden til en plass mellom 7 og 9(!) på morgenen. når kl nærmer seg 12 begynner han og bli trøtt, grinete og sutrete, men han nekter og sove.....hvis jeg legger han i grinda der han har pleid og sove på dagen, og han blir super sinna......det blir han uansett hva jeg gjør....det ender med at han strigråter i over en time, i armene mine og til slutt sovner av utmattelse......hva kan jeg gjøre for og få han til og sove? han er jo så trøtt......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillejenta mi begynte med akkurat det samme rundt 3 mnd. Bare virkelig HATET å ligge der hun før har sovnet av seg selv på dagen. Så det endte opp med at vognen ble redningen for oss.. jeg legger henne i vognen akkurat i det hun begynner å vise at hun er trøtt, og triller litt fram og tilbake på stuegulvet.. da sovner hun som en engel;) Men hun vil fortsatt ikke sove noen andre steder på dagen enn i vogna. Du har sikkert prøvd det du også, men ville bare gi deg litt tilbakemelding, for det er fryktelig slitsomt å få de til å sove når de virkelig nekter!! Lykke til!

Skrevet

takk for svar;-) ja har prøvd i vogna og, men han vil ikke der heller.....eneste er i bilen, men han våkner så fort jeg stopper.....håper inderlig dette bare er en fase......

Skrevet

Jeg har ei jente på 4 1/2 mnd og da hun var rundt 3mndr haddde vi samme problem. nektet å sove. Men nå er det blitt litt lettere. :) Jeg har også tatt i bruk vogna på stua og det funker fint. Det går nok over, men siden de sover så lenge på natten kan d være at de rett og slett får nok. Men det er veldig greit at de sovner litt ja.

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...