Gå til innhold

aktivt barn i magen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

bare lurer på om det er flere enn meg som opplever at de bærer på et veldig aktivt barn? Jeg er førstegangs, og har jo ingenting å sammenligne med, men føler at barnet mitt sparker og beveger seg i ett sett. På jobb, når jeg går, når jeg slapper av, om natten osv. Den har så klart perioder hvor den sover/er rolig, men jeg blir av og til helt sliten av all aktiviteten (selv om det er VELDIG gøy også). Andre gravide jeg snakker med kjenner seg ikke igjen i dette, så lurte på om det var noen her inne kanskje?

Er forresten 34 uker på vei, og det har vært mye aktivitet siden uke 25-26.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det som deg noen dager, andre dager er det mindre. Men de dagene hun beveger seg masse er det utrolig slitsomt, så skjønner godt hva du mener. Veldig fint å merke at hun beveger seg og har det bra, men hun er ikke liten lenger og det blir til tider veldig mye. Er også i uke 34.

Skrevet

Går litt opp og ned her også. enkelte dager er han velldig rolig, og andre dager er det boksekapm i magen min. Er i uke 36, så merker det velldig godt, ja når det skjer noe:) kan til tider være slitsomt, men som dere sier er det jo moro, da!

Skrevet

Jeg har også en über-aktiv baby i magen! Og jeg har to svangerskap å sammenligne med...! Jeg er uke 33 og det er så mye action til tider at jeg nesten blir litt kvalm av det. Det er liksom ikke spark, det er "velving", hun velver liksom rundt inni der sånn at jeg blir sjøsjuk til slutt... Litt deilig og litt slitsomt. Eneste er at hvis hun plutselig skulle finne på å være rolig i en lengre periode, får jeg nesten angst for at det er noe galt...

Skrevet

Jo takk, jeg kjenner meg godt igjen!

Her har det vært masse aktivitet hver dag siden jeg begynte å kjenne lillegutt, sånn ca i uke 17.

Nå er det ikke så mye spark lengre, er i uke 32.

Men han velter seg rundt, og magen buler både her og der...

Merker at han strekker seg ut, og hele magen får virkelig tøyd seg.

Har i det siste merket at han er roligere på morran, tror han sover godt da.

Men så er det full action resten av dagen:-)

Veldig betryggende da, jeg er så glad jeg slipper å gå å uroe meg over at jeg kjenner lite liv!

Skrevet

Joda, kjenner til det.

Dette er nr to, og begge har vært veldig aktive.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...