Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er d farlig å drikke brus i svangerskaper? Coca Cola?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Ikke bra å drikke for mye av det. Husk at det er masse sukker og koffein i det!

Skrevet

Farligt er det vel ikkje......(i normale doser)

Men er jo ikkje å anbefale og drikke stooore mengder...masse sukker!

Vatn er best:)

Skrevet

skjønner... har vært mye kvalm.. så d er d eneste som har vært godt før frokosten... men må vel slutte m det...

Skrevet

Vann er best ja... Men jeg drikker brus også, men i mindre mengder enn før... Jordmor sa at det er 2 ting som gjør slik at babyen blir stor. og det er brus og sjokolade..... Så sjokolade spise eg lite av, mest ingenting... Men jeg må ha litt brus, klare ikke å holde meg vekke fra det.. Men farlig er det ikke....!!!!!

Skrevet

Med tanke på koffein-innholdet er det anbefalt å ikkje få i seg meir enn ein liter cola per dag.... Til sammenligning blir det omtrent like mykje som to koppar kaffi.

Men det er veldig mykje sukker i det så det er vel ikkje så lurt å drikka ein heil liter kvar dag akkurat, men det er ikkje noko i vegen for at eit glass i ny og ne ikkje kan nytast.

Skrevet

Visst du er veldig kvalm,& coca cola hjelper deg til & kunne spise feks frokost (som er veldig viktig) ja,da skal du bare drikke i vei :o)

Skrevet

Eg er pepsi max avhengig og drakk endel av det (og vanlig brus) i første svangerskapet...(spiste endel sjokolade og) Småen var akkuratt passe stor, 3560gr, så de KAN bli store pga det...

Men eg derimot..hehe...la på meg litt.....menmen....lærer så lenge en lever.

Skrevet

i mitt første svangerskap drakk jeg brus,tenkte ikke på det spiste som før...å jenta mi kom til verden var hun 2900 gram å 47 cm... kan hende att brus KAN gjøre att du får større babyer men ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...