Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

mente å ha lest dette et sted..hvis man kjenner stadig hikking fra magen? har 24 dager til termin =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Joda, det er nok babyen som hikker du kjenner. Ganske jevn rytmisk dunking, jeg syns faktisk til tider at det er litt ubehagelig. Men min hikker masse. Jeg kjenner det utenpå magen når babyen hikker. Okei, litt kjekt å da...

 

Her termin om 19 dager.

 

Lykke til, du er snart i havn.

 

Skrevet

Heilt normalt at babyen hikker. Du kjenner godt når de hikker. :)

Hikker med veldig korte mellomrom.

Skrevet

Er det ikke morsomt? :-) Syns det er så morsomt å tenke på at babyen ligger inni der og gjør masse sånne ting. Det gir liksom ekstra følelse av at det er et ordentlig lite menneske! Av og til kjenner jeg sånn rask rytmisk bevegelse som er litt svakere, da tror jeg den ligger og sutter iherdig på fingrene sine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...